mis

vanacht wat bloed verloren en vanochtend weer, voelt als menstratie-achtig gevoel, soms n krampje.
vk gebeld en er is natuurlijk kans dat t n mk is, ff afwachten. maar voor mezelf is het al wel duidelijk.
na een bbz blijft t van belang dat we het in de gaten houden en nog n echo doen dus mijn geplande echo van overmorgen blijft staan
alles bij elkaar blijft het rot en jammer, je probeert hoe vroeg ook, toch te vertrouwen op n goede zwangerschap en dan zegt de natuur; nee..
voor mn eerste kindje had ik ook een mk, ben niet eens meer ongesteld geweest daartussen.
iets in mn hoofd zegt dat dat zich kan herhalen maar wie zal t zeggen...

dames heel veel succes, hopelijk gaat alles goed

Jeetje wat erg, hopelijk is het geen miskraam. Maar inderdaad als je gevoel al aangeeft dat het niet goed is... :-( Heel veel sterkte en ook voor overmorgen!

Liefs Kim

Wat rot voor je! Maar blijf nog positief denken.

Ik verlies al dagen bloed, ben zelfs vorige week dinsdag onverwachts naar het ziekenhuis geweest daarvoor.

Maar de gynacoloog kon toen met een echo wel zien dat het vruchtzakje er zat, vruchtje kon ze (nog) niet zien.

Ze zei wel dat bloeden niet meteen verontrustend hoefde te zijn en dat het ondanks dat nog een goede zwangerschap kon zijn.

Ik mag nu aankomende vrijdag weer voor een echo, en dan hopen we dat het een goede echo is.

dankjewel allemaal! lief
ik ben er wel wat positiever over gaan denken, ik weet t idd niet helemaal zeker
de echo zal t wel uitwijzen woensdag
het vloeien is niet erg doiorgezet, lijkt op n lichte menstruatie
mijn gevoel zegt, het is mis maar misschien is dat ook n soort zelfbescherming..??
heb geen pijn gen kramp niks..
had al weinig kwaaltjes dus daar merk ik nu ook geen vermindering in
we zullen t zien..

Terug
Bovenaan