mischien domme vraag

A

Anoniem

Guest
hallo

ik heb mischien een domme vraag
maar slaapt je kindje eigenlijk ook gewoon als jij niet slaapt? ¿?
want ik heb van8 dus niet echt goed geslapen.
en mn beste vrendin gaat vandaag trouwen dus ik moet er heel de dag bij zijn  en nu voel ik me beetje schuldig omdat ik dus weinig heb geslapen.
vandaar deze vraag dan hoef ik me mischien niet zo druk te maken.

liefsbrigitte

Hoi Brigitte,
Ten eerste vind ik het geen domme vraag!
Ten tweede: JA! Je kindje slaapt waarschijnlijk juist heel veel als jij niet slaapt. Als jij loopt schommelt hij/zij lekker heen en weer en dan wordt hij in slaap gewiegt als het ware. Ik weet niet hoe ver je zwanger bent, maar als je je kindje heel goed voelt bewegen, zul je ook merken dat bewegingen heftiger zijn als jij gaat rusten. Daar slaap je dan ook weer minder van. Maak je niet te druk he, zo'n kindje heeft tijd genoeg om uit te rusten. Probeer vandaag te genieten van de bruiloft en rust in het weekend zelf weer lekker uit.
Veel plezier, met hopelijk veel zon!
Patricia 30+5    

Over het algemeen slaapt het kindje juist prima als jij in beweging bent.
Het is als een soort wiegen.
Als je stil zit of ligt wordt het meestal actiever. Dus gewoon lekker swingen vanavond, dan wieg je je kleine prima in slaap!

groetjes,

Mariska

Er bestaan geen domme vragen!!
Juist door vragen krijg je wijsheid!

Volgens mij slaapt je uk als jij in beweging bent. Juist door het heen en weer wiegen in je vruchtwater. En mocht je nou net een momentje van absolute rust hebben, dan zal je merken dat je uk wakker wordt.

Maar dit is lang niet altijd het geval. Volgens mij voelt de uk als geen ander nu al wanneer hij/zij zijn/haar moeder even met rust moet laten.

Heel veel plezier vandaag en geniet ervan!
Sigrid

Terug
Bovenaan