mischien eindelijk ongi

A

Anoniem

Guest
hey hey ga ik vanmiddag toch naar de wc en zie ik een rode stip in mijn string! en ja hoor een klein beetje oud bloed! hahah wie weet dat het nu eindelijk doorzet na 4 maand!! Yes yes yes

Hoi Coortje!!

Gelukkig voor je..heb je toch wat meer zekerheid.
Enne,het wordt toch gezellig in de klusbus,dus stap maar in!!

Liefs,Swinnie

Goed nieuws meid, jij bent zo ongeveer de enige die blij is met de duivels!! hahaha...

Succes met klussen en hopelijk stap je gauw over van de klusbus in de pufbus.

Liefs,

Tammy

Hoi Coortje,

ik kan me voorstellen dat je na zo'n lange tijd blij bent met die duivels!
Het geeft je in ieder geval meer zekerheid en natuurlijk weer een mogelijkheid...kunnen jullie weer gericht klussen .
Sterkte met de duivels want dat is natuurlijk wel weer gewoon ongemakkelijk enzo.

he he coortje....das hopelijk eindelijk een goed teken....hoop dat het goed doorzet en dan eindelijk hupsakeeeeeee verder voor het echie hahahaa

succes hoor
liefs sweety (bijna 12w zw)

Nou kan me goed voorstellen hoor..
Ik ben nu ook al 20 dagen "over tijd" maar nog steeds niets van die duuvels. Nu wil ik ook gewoon ongi worden, ben er nu zat van.. Al drie keer negatief getest, dus ga ook niet meer testen en heb vanaovnd maar een lekker wodkaatje genomen.. tis toch niets.. begrijp alleen niet waarom t de laatste twee cyclussen opeens zolang duurt terwijl ik altijd netjes 30 dagen was meteen na stoppen met de pil in febr. dit jaar..

Nou we wachten maar weer he..pff..
Doeg!

nou me ongi heeft nu helemaal goed doorgezet hahaha ff alle oude rommel eruit!!!     nu op naar ronde 3 yes yes

Hahaha  Coortje... gefeliciteerd met je duivels...

Alvast veel klusplezier...

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan