mischien meer voor de vaders

A

Anoniem

Guest
iets wat ik erg jammer vind is dat de voetbal thenuutjes van de voetbalclubs (ajax feyenoord,psv enz) allemaal pas te verkrijgen zijn vanaf maat 92. goewan heeft wel al zijn eerste ajaxpakje maar die past hij dus waarschijnlijk pas volgende zomer!!

erg jammer datz e ze niet kleiner maken, ik denk toch dat er genoeg vraag naar is, kijk maar eens hoeveel vaders er wel in in een stadion zitten

en voetbalrompertjes dan?
De fc groningen winkel verkoopt die ook in kleinere maten. Maar misschien vindt je fc groningen niks?

Hahaha wij hebben hier al wel een speen liggen voor als danny 6 maanden is.
Die heeft hij van een collega van wilbert gekregen en die man is ( vrijgezel) helemaal idolaat van.....( ik ga eerst even spieken voor ik de verkeerde club typ)Feyenoord.
Dus danny heeft een speen van Feyenoord. Terwijl onze buurman weer helemaal weg is van Ajax en Nac.
Dat wordt een beetje tactisch tutten hier straks hahaha.
Mij doet het allemaal niets hoor, ik heb helemaal niets met voetbal.

groetjes irene

Wij hebben hier wel een t-shirtje liggen van fc-groningen...
maat 74 en die past hij ook al zal vanmiddag is ff kijken voor een foto

groetjes sylvia

ja,hier ook.maatje 128 was de kleinste die vitessegekke oma kon vinden.
wel jammer,dat ding ligt ws nog jaren in de kast.toch zonde.op de rug staat:boas,met rugnummer 1 hihi.hebben jullie dat ook?
groetjes karin

ons shirtje is maat 92 (de kleinste maat die van de officieele pakjes gemaakt word) deze heeft geen naam want was al gekocht voordat we wisten of we een jongentje of meisje zouden krijgen maar zijn volgende shirtje krijgt wel zijn naam ja!

hoi hoi

ze vallen wel best klein mijn zoon heeft ze ook   die heeft een zus die voetbal vernaat is
dus hij krijgd zodra de nieuwe shirts er zijn een uit en thuis pakje
vallen maatje 92 maar me zoontje heeft nu maat  80/86 en is uit zijn ajax pakje van 92 uitgegroeid

mischien moet je effe op de site bij ajax kijken daar heb je de kidsclub ook voor babys daar verkopen ze alles van rompertjes tot pantoffel en badjassen aan toe

mijn familie isecht die hard ajax supportes en gaan echt naar iederen thuis en uit wedstrijden me neven zitten in de f-side

dus op verjaardagen kan je wel raden waar ze over praten heel gezellig

dus toen ik zwangerwas van kaya en ze wisten dat ik een jongen kreeg werd de hele kids shop leeggekocht he en van zijn zus ( dochter van mij man) krijgt hij de pakjes

hij heeft nu ook weer het uit en thuis sirtje en kaya is zo opgestookt dat hij als je over voetbal praat ajax begint te roepen en als hij later groot is daar ook gaat voetballen zegt hij
hij kijkt ook de w3edstrijden op tv Hij is pas twee jaar hoezo opgestookt

groetjes mariella

Terug
Bovenaan