A
Anoniem
Guest
hallo allemaal ik zal me even voorstellen ik ben monique en ben 26 jaar. Ik ben bijna twee jaar bezig geweest om zwanger te raken van mijn eerste kindje. Je kan je dan mischien ook wel voorstellen dat ik heel erg verrast was dat toen mijn dochtertje een jaar was geworden en door de hevigheid van haar verjaardag eromheen ik 2 pillen was vergeten ik erachter kwam dat ik opnieuw zwanger was. negen maanden later wedt mijn zoontje geboren. een pracht van een knul. maar na maar 4 dagen na mijn bevalling gebloed te hebben en daarna niets meer heb ik na een week weer voor het eerst gemeenschap gehad>stom zonder voorbehoedsmiddel,de keren daarna wel met voorbehoedsmiddel. na 8 weken was ik nog steeds niet ongi en vroeg dus bij mijn na controle bij mijn verloskundige of de kans erin zat dat ik opnieuw zwanger kon zijn> volgens de verloskundige was die kans uitermate klein eigenlijk kon dat helemaal nog niet want zo snel krijg je geen eisprong. na uiteindelijk 11 weken werdt ik ongesteld dacht ik maar het zag ernogal raar uit. het was een enorme grote bonk en belde voor de zekerheid de huisarts op. die vertelde mij dat ik beter de verloskundige kon terug bellen. na telefonisch gesproken te hebben met de verl kwam zei naar mij toe om het te bekijken ( moest nl mijn maandverb bewaren) en ja hoor het bleek een afgebroken zwangerschap te zijn. Inmiddels zijn we nu alweer 9 maanden verder maar nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet denken en vraag jullie om hulp. kan er gewoon niet van slapen. ben 5 weken geleden ongi geweest maar omdat ik na 3 weken ineens bloed ging verliezen had ik het idee dat mijn pil niet helemaal meer werkte( had nl pillen ingenomen van voor mijn eerste zwangerschap,had nog erg veel oude strippen liggen en vondt t zonde om deze weg te doen) dus ben naar de apotheek geweest en heb nieuwe gehaald, ben nu in de tweede week bezig van mijn nieuwe strip. overigens waren mijn oude nog niet over datum. maar nu het volgende: heb duss al sinds een dag of 10 last van mijn onderbuik, net alsof je ongi wordt. maar daarbij zijn dus nu ook sinds twee dagen de symptomen bjgekomen van misselijkheid, pijnlijke borsten opstandigheid eigenlijk alle zwangerschaps kwalen. als ik niet de pil geslikt had kon ik met zekerheid zeggen dat ik zwanger was omdat alle symptomen die ik toen had en hoe ik me toen voelde ik nu ook heb> alleen ik ben nu geen enkele pil vergeten. ga morgen een test halen, maar wil eigenlijk van jullie wat advies zou dat bloedverlies kunnen duiden op een innesteling???? heb t twee dagen gehad. kan t bijna niet geloven maar mijn michaam zegt iets anders. wie kan mij antwoortd geven??? groetjes monique