misgelopen...

A

Anoniem

Guest
Ik vrees dat ik terug naar dit forum ga komen. Heb vandaag een serieuze bloeding gehad  waarbij ik zelf een prop bloed heb verloren, waarsch het vruchtje. Ik denk dat ik dus niet meer zwanger ben. Mijn vriend en ik zijn allebei kapot van verdriet. Morgen naar de dokter voor een bloedtest maar ik denk niet dat die positief nieuws zal brengen. Ik kan het ff allemaal niet plaatsen en weet met mezelf geen blijf.
Alysse

Oh Alysse, wat erg!!! Heb je ook krampen/buikpijn? Soms als het enkel bloedverlies is hoeft het niet meteen iets ergs te zijn, maar een propje... Hopelijk geeft de ha uitsluitsel.

Had je zwangerschapskwaaltjes en zo ja heb je die nog steeds? Als die ineens afnemen (zoals gevoelige borsten enzo) in combinatie met bloedverlies is het vrijwel altijd een aflopende zaak. Ik hoop voor jou dat dat niet zo is. Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen!!!

Sterkte!

Liefs,

Tammy

Sterkte Alysse
. Zelf heb ik ook net een miskraam gehad, ik weet dus hoe je je voelt.
Er valt een hoop over te zeggen, maar dat doet niet af aan het feit dat het pijn doet in je hart.

Groetjes Joyce

heel veel sterkte meid! ik weet hoe moeilijk het is, heb het zelf 2,5 mnd geleden ook meegemaakt. ik heb er nu nog steeds moeite mee, terwijl ik gister heb ontdekt dat ik weer zwanger ben. heeeeeel veel sterkte meid en neem er alsjeblieft goed de tijd voor. heb ik mischien iets te weinig gedaan en heb er daardoor erg lang last van gehad.

maar goed, het kan natuurlijk bij jou nog wel goed zijn, en dat hoop ik van harte maar ben wel bang dat het er slecht uitziet als ik je verhaal lees,maar ik duim voor je!

liefs marjolein

hey alysse,
wens jullie heel veel sterkte met dit alles meid, leef erg met jullie mee!!!
ik blijf duimen dat het allemaal goedkomt, maar hoor veel dat de meiden zelf wel weten wanneer het goed of fout zit
sterkte in ieder geval!!
liefs tamaar

Dag meid,

Niet verkeerd bedoeld maar ik had je niet meer op dit forum willen zien. Ik heb zelf ook een maand geleden een mk gehad het was nog heel pril. Ik weet niet hoever je bent? Ik hoop natuurlijk dat het niets is. Maar je eigen gevoel vertelt je veel zo heb ik ervaren.

Je wordt nu heen en weer geslingerd ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Als je de zwangerschapsverschijnselen nog hebt is het een goed teken. Ik hoor vaak en ik had dat ook (hoe pril ook) is dat ze afnemen wanneer het misgaat.

Heel veel sterkte en
dikke kus
talke

Hoi Alysse,
Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen!
Hopelijk is toch gewoon een propje en ben je nog gewoon zwanger.

Sterkte!

Liefs van Nadine.

Hey Alysse!!

Sjit voor jullie zeg!!
Ik wens jullie heel veel sterkte!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan