Miskopen / onhandig

Hoi,

Ik liep vanmiddag lekker met de kinderwagen buiten terwijl het zonnetje scheen. Volop in jake zijn gezicht, dus ik de parasol vastgemaakt en geopend. Elke bocht zag ik hem weer wegtrekken met zijn gezicht want daar kwam die zon weer. Één hand aan het stuur, andere probeert de parasol bij te sturen...gaat natuurlijk maar even goed want voor ik het wist viel die parasol helemaal om. Toen dacht ik, dit is toch een ongelooflijk onding (had ik me al één paar keer eerder bedacht) en vroeg me af of jullie dingen in huis hebben gehaald die jullie helemaal niet gebruikt hebben of die ontzettend onhandig zijn?

Ben benieuwd, misschien kunnen we er nog wat van leren :)

Heel herkenbaar dat parasolprobleem... doekie is veel handiger en die hoef je niet bij te sturen! Misschien een leuk idee voor de rest van de zomer!

haha mee eens!!!! ondingen haha ;) ik ben ook altijd aan het meesturen met die parasol haha ;)
ik vind een doekje niet leuk om ervoor te hangen dus ik buig dat ding maar mee ;)

Ik heb een zonnebril voor Caileigh :) maar t parasolletje wordt meegebogen.
Miskopen... Jaa toch wel een paar:
- badje, met ons ligbad gaat ze daarin of wordt gedouchen
- enkele kleertjes (nooit gedragen..)
- flesopwarmer (magnetron werkt net zo goed)
- draagdoek (wel geteld 2x ingezeten daarna was t niet meer nodig)

Ik kan misschien nog wel wat opnoemen, maar dit doet me al zeer in de portomonnee ;)

Indd herkenbaar, maar vind ook het alternatief ook niks de dooky, dus ook gewoon de parasol meesturen. Moet wel zeggen dat ik er steeds handiger in word!

Oja wij ook veel miskopen..

Idd flessenwarmer,
2 verschillende draagdoeken (beiden lukt niet met mijn rug)
Kleertjes (heeeeeleboel.......)
Tummy (nooit echt gebruikt...is nu de wasmand voor jari en voetbad voor mij)
Aantal flessen
pfff ongetwijfeld nog veel meer haha

Ach ja kinderen zijn nou eenmaal duur haha laten we het daarop houden. Bij een volgend kindje weet je denk ik beter met sommige spullen kopen haha

Tummytub als wasmand, das nieteens zo'n verkeerd idee!

Ik heb de dookie bij yvonne gezien en vind het opzich wel handig, maar niet als hij wakker is, dan wil ik hem zien en dat hij ook lekker rond kan kijken.

Ik heb ok veel flesjes die ik niet gebruik en onwijs veel knuffels en rammelaars, mast goed die hebben we gekregen.

Ik ben wel heel blij met de schommelstoel. Dacht dat we die vast niet zoveel gingen gebruiken, maar gebruik hem elke dag.

Terug
Bovenaan