miskraam 4 maart

Voor degene op dit forum... je zit er vast niet zomaar! heel veel sterkte
En we knokken ervoor om uiteindelijk weer op het andere forum terecht te komen.

Op 2 maart kwamen voor ons de eerste tekenen... bloedverlies.
Zonder al te veel zwangerschapskwaaltjes was ik de eerste 8 weken doorgekomen. niet misselijk, vergrote borsten (nooit mis natuurlijk) en een beginnend bol buikje. Ik belde de VK: heb geen buikpijn, maar wel wat verontrust van het bloedverlies. het is niet veel, maar toch... waar komt het vandaan.
De echo was positief op 3 maart, maar het vruchtje was wel te klein. foutje in de ontwikkeling of foutje in de telling???
afijn, weer aan het werk gegaan en de dag erna had ik een vrije dag. lekker rustig aangedaan. donderdagavond kreeg ik vreselijke buikpijn en een forse bloeding. Daar gaat de embryo, (ook al noemde ik het al 'ons kindje')

vrijdag was ik gevloerd, huilen en pijn aan de baarmoeder en bleef vloeien. de pijn was redelijk gezakt.
Zaterdag 6 maart kwam de laatste confrontatie: de vruchtzak!
heel apart, dit was voor mij echt de bevestiging, de zwangerschap was voorbij.
Tranen met tuiten.....

Toch heb ik er vrede mee. Het vruchtje was niet goed.
Ik richt mij op het positieve dat wij in iedergeval vruchtbaar zijn!
Erg vervelend wat je in een korte tijd moet meemaken.
Ik hoop dat wij ons snel weer kunnen verblijden en een zwangerschap.
Een leerzame ervaring.... een kindje op de wereld zetten gaat echt niet zomaar vanzelf.

Sterkte allemaal

Hoi Leonie,

Ik zou zo graag willen dat er op dit forum geen nieuwe mensen meer bijkomen, want dat zou betekenen dat alle zwangerschappen goed verlopen. Helaas weet ik ook wel dat dit alleen maar een ideaalbeeld is. Balen dat het ook bij jou mis is gegaan. Ik ben er zelf ook vrij nuchter onder gebleven maar sommige momenten zijn gewoon best rot. Ook ik had een heerlijke zwangerschap zonder klachten.

Helaas na 10 weken ben ik ook "ons babietje"verloren.

Toch zie ik het allemaal positief en zal er vast iets moois voor ons in het verschiet liggen.

Succes en sterkte met alles.

Corina

Terug
Bovenaan