Miskraam 5 weken

Goedemorgen allemaal,

Ik "ben/was" 5 weken zwanger. Omdat ik heel onzeker was ben ik blijven testen. Gisterenochtend ineens nog maar licht positief, gisterenmiddag helemaal geen streep meer. Vanaf gisterenavond bloedverlies. Eerst heel weinig en nu al wat heviger. Ik heb dus een MK.
Ga morgen de verloskundige bellen. Aangezien mijn test al negatief was, zal het vruchtje dan al weg zijn? Ik heb geen idee hoe dit gaat. Was onze eerste zwangerschap

Ik heb dit ook een keer gehad. Ik was niet zeker over de zwangerschap en testte elke 2 a 3 dagen. De testen werden niet donkerder waardoor ik al vermoedde dat het geen goede zwangerschap was. Rond de 5+3 zette het vloeien een beetje door. Bij mij viel het vloeien erg mee. Het was een beetje vergelijkbaar met een normale menstruatie. Waarschijnlijk omdat het al zo vroeg was mis gegaan. Soms doet de verloskundige nog een controle om te kijken of alles echt weg is.

Sterkte met het verwerken van deze verdrietige gebeurtenis.

Beste Henver,

Bedankt voor je reactie. Stelt me een beetje gerust. Bij mij is het nu ook net een wat hevigere menstruatie. Bloed en stolsels en wat meer kramp dan bij een normale ongesteld. Het is fijn dat het lichaam het zelf opruimt.

Hopelijk heb je erna nog een positieve zwangerschap mogen beleven.

Fijne zondag ?

Bij mij is het 3 keer misgegaan tussen 4-5 weken. Maar ook 1 gezonde meid en nu 10 weken zwanger van nummer 2. 
Wat onzettend jammer dat het toch een miskraam werd. Sterkte! Bij mij was het niet anders dan een normale menstruatie en mn cyclus was er ook niet erg van slag van. Het is natuurlijk nog zo vroeg. 
Dat het mis gaat is vaak gewoon dikke pech. Als in dat er met jou niks mis hoeft te zijn hoor. Dit vruchtje was dan in aanleg gewoon niet goed en je lichaam ruimt het dan op zoals het hoort. Het is in ieder geval wel goed dat zwanger worden lukt. En hopelijk is het snel weer raak en gaat die wel goed. Baal er vandaag maar even goed van, dat mag best.

Hoi Lewis.

Bedankt voor je reactie.
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van je 2e kindje. Geniet er van ?

Ik ben wel verdrietig, maar wist van te voren dat het in het begin nog al eens mis kan gaan. Positief is inderdaad dat we nu weten dat we zwanger kunnen worden. Hopelijk gaat het de volgende keer goed ?

Ik heb dit ook gehad bij 5 weken en testte na enkele dagen dus ook weer negatief :(. De verloskundige gaf aan dat ik de miskraam kon beschouwen als een verlate menstruatie, en dat ik geen volgende cyclus hoefde af te wachten om weer zwanger proberen te raken. Mijn cyclus is vrij regelmatig dus ik kon redelijk inschatten wanneer mijn volgende eisprong zou zijn. Dit hield ik ook bij door te temperaturen. De volgende cyclus kwam wel een paar dagen later dan normaal maar ben meteen weer zwanger geraakt. Hopelijk mag dat ook zo voor jou zijn! Sterkte in elk geval

@lolaaa bedankt voor je bericht. Wat super fijn dat je direct weer zwanger bent geraakt. Gefeliciteerd! Dat geeft hoop ?.

Terug
Bovenaan