Miskraam 9 weken

Hoi,

Afgelopen Vrijdag had ik ineens heel licht bloedverlies ( zeer licht roze ) ik schrok me een ongeluk natuurlijk en heb meteen de verloskundige gebeld. Smiddags mocht ik meteen langs komen voor een echo.. helaas was er geen hartactiviteit meer ( een week eerer had ik een goede echo met een snelle krachtige hartslag) het vruchtje is waarschijnlijk bij 8 weken gestopt met groeien.
Op het moment heb ik nog steeds vrij licht bloedverlies en lichte krampen. Ben best bang voor het moment dat alles eruit gaat komen, erg vervelend.
Wie heeft hier ervaring mee en hoelang duurde het voor alle hormonen uit je lichaam waren?

Groetjes Jorien

Hoi Jorien, wat verdrietig zeg! Helaas kan ik met je meepraten, heb in het achterliggende halfjaar drie miskramen gehad.
Ik hoop voor je dat het snel los komt, zodat je het achter de rug hebt. Hoelang het duurt voordat alle hormonen uit je lichaam zijn is per persoon heel erg verschillend denk. En ligt ook aan de duur van de zwangerschap. Na mijn 2e miskraam (7 weken) was ik direct weer zwanger zonder een menstruatie tussen door.
Zorg goed voor jezelf. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
Veel sterkte!

Hoi Rozemarijn,

jemig 3 miskramen wat heftig zeg!!
je hoopt het niet mee te maken!
vreselijk gevoel dit:( zo klein nog maar wel als zo blij en gehecht aan de kleine. Voel me emotioneel best slecht en vind het moeilijk op werk gebied. Sta op het moment ziekgemeld maar mijn baas hoopt dat ik donderdag weer op het werk kom..
maar zolang de miskraam nog niet heeft doorgezet durf ik niet zo goed aan het werk te gaan aangezien ik daar ook niet weg kan als het daar doorbreekt..  werk in een winkel en we staan maar met z’n 2en en kan dan niet weg. 
Het is allemaal al moeilijk genoeg en dan heb je dat ook nog aan je hoofd:( ... hoop dat dit de enige keer is dat ik dit mee zal maken

Jeetje Jorien. Wat naar!
ik heb 2-12 een miskraam gehad bij 7 weken. 
28-12 had ik al een positieve ovulatietest en nu bijna weer 7 welen zwanger.
donderdag eerste echo. Dan hoop ik een kloppend hartje te zien, maar blijkbaar is dat niet altijd een garantie....
ik hoop voor je dat het je snel weer lukt, ook voor rozemarijn veel geluk!!

@Jorienh, als ik jou was zou ik donderdag thuis blijven. Het doet emotioneel en lichamelijk zoveel met je. Als het loskomt kun je het beste lekker thuis zijn... Zorg goed voor jezelf!
@Rein a, dankjewel! Inmiddels ook weer 6 weken zwanger. Hopelijk ook voor jou dit keer veel geluk! Dan zie je dat het allemaal vanzelfsprekend is dat het goed gaat he! Ik hoop voor jou een goede echo donderdag! 

Rein a wat fijn dat je weer zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop voor je op een goede echo!
ja ik hoop dat het bij ons ook weer snel zou gaan, was deze keer ook meteen bij de eerste poging zwanger.
mijn baas belde mij vandaag gelukkig zelf met de mededeling dat ze mij voor de komende anderhalf week ziekgemeld heeft staan zodat ik mij niet druk hoef te maken om het werk, heel fijn.
als de boel eind deze week nog niet verder op gang is gekomen ga ik maar voor de medicatie denk ik, voelt niet fijn dat “het” er nog steeds zit terwijl er geen leven meer is..

Wat verschrikkelijk voor je! 
27-11 ook een miskraam gehad met 9 weken..
Ik zou rustig aan doen tot alles loskomt. 
Ik ging ook meteen weer werken en toen kwam juist alles los. En op zn moment wil je in een vertrouwde omgeving zijn.
Nu ben ik weer 5 weken zwanger! Het is heel spannend. Ik merk ook aan mezelf dat Ik er niet meer van kan genieten. Omdat de constante angst op de loer licht.
Ik hoop voor iedereen dat jullie snel weer aantellen en een prachtig kindje mogen krijgen.

Terug
Bovenaan