Miskraam? Bbz? Of nog hoop?

<p>Hoi, </p><p>Vorige week woensdag was mijn NOD. Ik testte toen heel licht positief. Diezelfde avond begon het bloedverlies, met krampen als bij een ongesteldheid. Rood bloed en stolseltjes, dus dacht dat is mis. Vanaf zaterdag is het bloedverlies afgenomen, maar nu ruim een week later nog steeds niet voorbij. Soms denk ik dat het stopt en dan toch weer bruinverlies. Net weer een test gedaan, echt knal positief. Ik snap dat het Hcg nog even in je bloed blijft, maar het lijkt dus toe te nemen in verlijking met de dag dat het bloeden begon. Dat is toch gek? Afgelopen maandag de verloskundige gebeld. Moest twee weken wachten, dan opnieuw testen en als jij dan nog positief is, bellen voor een echo. Ben alleen ook bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en wil daarom ook eigelijk niet te lang wachten. Ik zou nu ongeveer 5,5 wk zijn.</p><p>Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?</p><p> </p><p>Groetjes</p>

Hoi,
Ik kan er helaas over mee praten. De ene dag positieve test en de dag daarna ineens bloed met stolsels. Vanwege icsi traject gelijk het ziekenhuis gebeld en kreeg als antwoord 50/50. Na een week wachten en nog steeds bruine afscheiding kon ik het niet meer aan en opnieuw gebeld. Mocht toch komen en alles was goed, zelf een kloppend hartje. Wel nog tot 8 weken gevloeid/bruine afscheiding gehad. Nu klein meisje van 5 maandjes jong ♡♡

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een keer een missed abortion gehad, bij de eerste echo van 8 weken was er alleen een leeg vruchtzakje te zien. Een week later geen verandering en heb ik pillen gekregen om de miskraam op gang te helpen. Een half jaar later was ik weer zwanger. Met vijf weken een bloeding van een dag, daarna nog een dag of 10 bruinverlies. Dacht dat het over was maar op de echo met 6,5 week een kloppend hartje en daarnaast een lege vruchtzak. Dat kloppend hartje wordt in januari 3. Ik heb dus niet echt goed referentiemateriaal. Een keer geen bloeding en mis, een keer wel een bloeding en goed. Er zijn nu dagen dat ik niks voel, voel me dan ook echt niet zwanger. Nu heb ik weer een moment dat ik me weeig voel in m'n buik en m'n borsten voelen ook wat zwaarder. Bij mijn zoontje had ik echt vanaf het eerste moment enorm pijnlijke borsten, dat is nu dus niet zo. Verder had ik bij hem (gelukkig) ook heel weinig kwaaltjes.  Ik ga morgen naar de verloskundige bellen om te vragen of ik medio-eind deze week mag komen voor een echo. Dan ben ik ruim 6 weken en moet er toch iets te zien zijn. Inderdaad eventueel een lege vruchtzak zoals ElsieJoy zegt. Door jullie reacties krijg ik wel weer wat hoop. Ik probeer mijn hoop steeds weg te drukken, misschien dat ik me daarom ook niet echt zwanger voel. Probeer dat nog niet toe te laten omdat ik bang ben voor een teleurstelling.. Ik laat jullie nog weten wat de uitslag was!

Weet niet of iemand dit nog gaat lezen, maar ben vanavond voor een echo geweest en alles was goed! Heel klein streepje met kloppend hartje!! Zo blij! Nu 6,5 wk. Afgelopen weekend ook nog een bloeding gehad dus jullie zien : ook met flink bloedverlies kan het (tot nu toe) goed gaan! 

Fijn dat alles goed is.
Ik ben met 8 weken zwangerschap met de ambulance weg gebracht omdat ik een grote bloeding had liep langs mijn benen naar beneden en stroomde er gewoon uit en nu een gezonde dochter van 2.5 jaar.

[quote quote=10271283]Fijn dat alles goed is. Ik ben met 8 weken zwangerschap met de ambulance weg gebracht omdat ik een grote bloeding had liep langs mijn benen naar beneden en stroomde er gewoon uit en nu een gezonde dochter van 2.5 jaar.[/quote]
Niet te geloven he? 

14 weken nu en alles gaat nog goed! Met 10 weken ook nog een bloeding gehad maar gelukkig stopte die weer snel. We hebben zelfs al gezien wat het wordt! Een meisje :) 

Terug
Bovenaan