miskraam bevestigd

Hoi meiden,

Ons geluk was deze keer maar van korte duur.
Net een telefoontje gehad van het zknhuis met de bevestiging dat ik inderdaad een miskraam heb. HCG was te laag.
Moet a.s. maandag bellen om een afspraak te maken voor een echo voor a.s. woensdag om te kijken of alles dan weg is. We gaan er maar vanuit dat dat deze keer wel gaat lukken zodat extra ingrepen niet nodig zullen zijn.

Liefs Scorpy

He Scorpy,

Dit had ik nou eigenlijk niet willen lezen.. Ik hoopte zo op ander   nieuws van je.

Meid, heel heel veel sterkte en ik hoop dat het vanzelf allemaal los komt, zodat je niet verder hoeft te worden behandeld.

Ik denk aan je!
liefs,
mama Peet

Lieve Scorpy

Wat een slecht nieuws. Ik wens jou en je man veel sterkte en ik hoop dat volgende week op de echo alles weg is, zodat meer ellende jullie bespaard blijft.

Liefs

Lydia

Hoi lieve Scorpy,

Ik ben hier een tijd niet geweest (het bekende afstand nemen) en ik lees net je bericht. Wat vreselijk voor jullie!!!!!! En ik gun je het zo!!!!!
Heel veel sterkte.

Dikke kus, Kippie.

Ach Scorpy, wat verdrietig voor jullie! Ik kan je de hand schudden, bij mij is het ook misgegaan afgelopen week. Heel veel sterkte, met jullie verlies, want ook al is het maar kort geweest, je hebt wel je dromen en die moet je nu weer even opgeven! Ik denk aan jullie

gr Mickey

OOohhh Scorpy......alweer............
De grootste angst is weer bevestigd.......weet gewoon niet wat ik moet schrijven.....
Veel sterkte voor jou en je mannetje xxxxxxxxxx

Owww lieve Scorpy,

Ik vind het zo erg om te lezen.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, Ik vind het zo erg. Ik had het zo gehoopt dat het dit keer gewoon goed zou gaan.

Sterkte en veel liefs rebiela

Terug
Bovenaan