miskraam bijna 12 weken

Hallo allemaal,

Ook ik was helemaal happy en opeens spatte de zeepbel uiteen en is alles over. Ik ben afgelopen weekend ons kindje verloren na bijna 12 weken zwngerschap. Het was een zeer nare en heftige ervaring. Ik heb thuis ruim 1 liter bloed verloren en in het ziekenhuis uiteindelijk nog 1 tot 1,5 liter. Ik heb morfine gehad tegen de pijn en omdat de echo uitwees dat het vruchtje nog volledig in mijn baarmoeder zat ben ik 's avonds nog gecurreteerd. Het gebeurde onder volledige narcose en ik moest een nachtje blijven. Gelukkig daarna weer naar huis. Ik voel me ontzettend zwak. Het schijnt een maand te duren voordat mijn hb gehalte weer op peil is. Ik kan gewoon niets anders dan rusten en wat eten en drinken. Vreselijk dus. Ik ben wel blij dat de pijn voorbij is, want ik had echte weeen. De natuur doet wat ze moet doen, maar het voelt allemaal zo klote he?
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met alles en laten we hopen dat we snel weer zwanger mogen worden en na 9 maanden een gezond kindje in onze armen mogen sluiten.
Liefs Muus.

Hallo Muus,

Ik herken je gevoel, want ik heb ook net een miskraam gehad. Ik was ook bijna 12 weken zwanger, maar tijdens de echo is geconstateerd dat het het hartje al met 8,5e week gestopt is met kloppen. Inderdaad veel bloedverlies en gisteren een curettage ondergaan omdat het vruchtje niet spontaan is gekomen. Het is wel zo dat ik me   lichamelijk wel weer oké voel, maar emotioneel is het toch iets dat je allemaal moet verwerken. Heb net de kaarten opgeborgen, die we van de naaste familie hadden ontvangen om ons te feliciteren met de zwangerschap...

Alle goeds toegewenst,

Pluis

hoi, ik had ook een droom 2de kindje kleertjes al klaar gelegd/in be buurt gehouden.(zijn de zolder aan het opruimen) en dan na 13 weken pats boem bij de echo geen leven   gezien  ,vruchtje met 8 weken overleden.pech zegt iedereen. en ja er komt nog wel een andere keer een zwangerschap of nieuwe poging. daar zit ik niet op te wachten.
en mijn zus en schoonzusjes zijn alledrie zwanger en uit gerekend eind dec en half januari. en ik zie nu die buikjes groeien...en ben een beetje jaloers dan.logische toch.
ik had niet verwacht dat het me zo zou aan grijpen een miskraam en je hoort nu iedereen om je heen o ik had dat ook tussen de eersste en de 2de kind..
ik wilde dit even kwijt.
groetjes marielle

Hoi meiden

Ik wil jullie veel sterkte toe wensen. Ik heb zelf een aantal jaren geleden een miskraam gehad met ruim 10 wkn.
Ik ben ook gecurreteerd en tijdens de narcose ging het mis met mij en werd ik helemaal steenkoud.
Ik moet zeggen dat ik er na 3 jaar nog steeds welleens aan denk. Ik heb 3 kinderen gekregen maar ergens voelt die miskraam als mijn 4e kindje!!
Nogmaals heel veel sterkte meiden!!!

liefs Daan

Hoi,

Ik wil je sterkte wensen. Ik heb zelf twee keer een miskraam gehad. Beide keren kwam ik het te weten met 10 wk en 2 dagen. Nu heb ik gelukkig 3 gezonde kleintjes. Voor jou komt het geluk van zwanger zijn vast weer!
Sterkte Hansje

hoi
ten eerste heel veel sterkte het is echt klote om een miskraam te krijgen
na onze zoon stefan[4] heb ik 2 keer een miskraam gehad met 19 weken en met
8weken ik was helemaal kapot vooral met de eerste keer en dan al die goed bedoelde woorden je bent nog jong volgende keer beter etc.
gelukkig ging het die zwangerschap die daar op volgde wel goed en hebben we   een
mooie dochter chana[1] gekregen.
groetjes ingrid

Terug
Bovenaan