<p style="text-align: left;">Maandag 11 januari gingen wij voor de 12-wekenecho, toen bleek dat het hartje van ons kindje met 8,5 week gestopt is met kloppen. Dit was een grote schok voor ons, we hebben op dat moment gekozen om te wachten tot mijn lichaam het uit zichzelf zou afstoten, maar dit was(vooral voor mij) ondraaglijk. We hebben uiteindelijk gekozen voor een curretage. Maandag 18 januari werd ik gecurreteerd, wat mij lichamelijk is meegevallen. Maar emotioneel is het zwaar, aan de ene kant een leeg gevoel maar aan de andere kant had ik wel het gevoel, nu kunnen we verder. Maar nu is het wachten(en dit valt me ook erg zwaar)wachten op... wanneer stopt het bloedverlies, wanneer is het hcg uit je lichaam, wanneer krijg ik mijn eisprong of wanneer zou ik weer zwanger zijn. Ik weet het, dit is bij iedereen anders.</p>
<p style="text-align: left;">Het is een heel verhaal, ik moest het even kwijt, ik hoop dat er zijn die hun ervaringen willen delen hoe het bij jou is gegaan na een miskraam/missed abortion.</p>
<p style="text-align: left;">Het is een heel verhaal, ik moest het even kwijt, ik hoop dat er zijn die hun ervaringen willen delen hoe het bij jou is gegaan na een miskraam/missed abortion.</p>