Miskraam dec. '22, nu 4 + 2 weken zwanger.

Goedemorgen lieve mama's (to be),

Bijna een weekje zijn wij er nu achtergekomen dat wij zwanger zijn. Het moet nog heel even landen, maar wij zijn zo ontzettend blij! In december hebben wij namelijk met 5 weken een miskraam gehad.

Nu is het zo, toen ik in december zwanger was voelde het al sowieso ergens niet goed en was ik niet zeker van de zwangerschap. De testen liepen o.a. ook niet mooi op.

Met deze - nog prille - zwangerschap voel ik mij wel zekerder en heb ik een bepaalde rust over mij heen. Toch wil dat natuurlijk niet veel zeggen.

Toch heb ik een bepaalde onzekerheid/angstgevoelens. Als het een miskraam mocht worden houd je dat toch niet tegen en dat weet ik wel. Ik ben meer op zoek naar tips wat je kan doen om jezelf te ontspannen. Op 9 mei hebben wij pas een afspraak voor de eerste echo en tot die tijd zal ik - vrees ik - in onzekerheid blijven.

Het is natuurlijk voor iedereen dat dit een hele spannende periode is, maar tips zijn welkom :)
 
Hoi TSpies,
Wat ontzettend vervelend van je miskraam. en natuurlijk nu voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik heb miskramen gehad bij 7/8 weken dus ik snap je angst en onzekerheid heel erg goed. ( bij mij voelde de miskramen en goede zwangerschappen inderdaad ook anders ,dus hopelijk kun je daar een beetje hoop uit putten) 
Helaas verder niet echt tips , want ik heb zelf echt tot aan de termijn echo heel veel angst gehad. elk toiletbezoek alles checken, veel dromen etc. het enige wat je kunt doen is wachten. Misschien kan de vk wel een vroege echo maken bij 7 weken ( dat deden ze bij mij in ieder geval wel ) Heel veel succes en probeer op je lichaam te vetrouwen en toch een beetje te genieten :) 
 
Hoi TSpies,
Ik snap je volkomen.. in januari met 4 weken 2-3 dagen een vroege "miskraam" gehad en nu weer 4 weken en 1-2 dagen zwanger. Heel pril nog allemaal!
 
ik vind het enorm spannend en ben enorm veel aan het googelen. 
Zou je interesse hebben om samen te sparren en elkaar updates te sturen? Mis echt een maatje in de zwangerschap!
mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel! Succes met je zwangerschap! 
 
Hey @gebruiker10422379
Ah ik snap het! Je kan mij even op instagram anders even een verzoekje doen dan spreken we elkaar daar verder.
tisarauspies is mijn instagram!
 
Hoi,
Ook voor mij heel herkenbaar. De tweede zwangerschap werd miskraam bij 8+ weken, maar had steeds het gevoel hier klopt iets niet. Daarna was de zwangerschap erg spannend, maar voelde toch anders, meer vertrouwd (net als de eerste zwangerschap) misschien geeft je dat wat rust. Qua tips kan ik je niet echt helpen. 
Ik googlede bewust niet veel en hield vooral mijn gedachte bezig. 
 
Succes deze spannende tijd
 
Terug
Bovenaan