Miskraam door duw in de rug kan dat ?

<p>Hallo allemaal </p><p>Een paar weken terug heb ik 2x een erg harde duw in mijn onderrug gehad ongeveer een 1 uur later begon het bloedverlies wat uitgelopen is op een miskraam.</p><p>Nu blijft het door mijn hoofd spoken of deze miskraam het gevolg is van die duw ?</p><p>Weet iemand of het daar door zou kunnen komen of dat het gewoon toeval is ?</p><p>Groetjes </p>

Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar ik zou denken dat het niet kan.. Ik denk dat het gewoon toeval is geweest. Sterkte!

Hey,Heel verdrietig dat je een miskraam gehad hebt. Een miskraam krijg je doordat er iets niet goed is met het vruchtje en het dus niet levensvatbaar zou zijn maar echt niet door een duw. In de eerste 12 weken komt je baarmoeder ook nog niet boven je schaambot uit.Heel veel sterkte met de verwerking, het is niet niks ?

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte!Het lijkt mij toeval. Het vruchtje zit ontzettend goed 'verpakt' . Vooral in het begin van de zwangerschap.  Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik met 12 weken nog een cross gedaan, het is dan nog zo klein. Groetjes

Volgens mij niet. Mijn oma is een kindje verloren bijna aan het eind van der zwangerschap door een val op haar kont. Hierdoor was de placenta los gekomen. Maar zo vroeg lijkt me niet mogelijk dat door een klap placenta los laat. Maar als je het echt wilt weten zou ik het aan je vk of huisarts vragen.Wel erg vervelend dat je bent geduwd. Zeker als je zwanger bent.Sterkte  

Verloskundige zij dat het niet kon ik botste met mijn buik tegen een collega heb 24 december miskraam gehad  met curitage verloskundige zij al zit zo goed daarbinnen dat niet kan. 

Terug
Bovenaan