miskraam doormiddel van cytotec,ervaringen?!

Hallo dames. ik heb eergisteren gehoord dat ons kindje niet meer leeft. vandaag heb ik daarom 2 pillen cytotec ingebracht(gekregen van gyneacoloog) ik zit nu te wachten en te wachten en te wachten. maar er gebeurt niet zo heel veel. ik heb wel wat krampjes en lichte verkleuring van mijn afscheiding. maar ik vind het lang duren.
(2 pillen om 8 uur vaginaal ingebracht)

wie heeft er ervaringen?en deed het veel pijn of wat het een ''positieve'' ervaring?

Sorry, daar heb ik geen ervaring mee.
Ik heb met 9 weken een goede echo gehad en met 13 weken een miskraam. Het hartje was waarschijnlijk gestopt rond de 10 weken en toch kreeg ik pas met 13 weken bloedverlies op vrijdagavond. In het ziekenhuis geweest en daar besloten om het af te wachten. Zaterdags gebeurde er niets, maar zondagsochtends om 06.00 uur begon het (heel heftig).

Je zou toch denken dat het sneller gaat met die pillen.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd!!!

Hoi,

Ik heb in dec vorig jaar miskraam gehad, en kreeg cytotec. Moest het twee dgn achter elkaar inbrengen, omdat het de eerste dag niet aansloeg. Ook de tweede dag deed het weinig ook geen krampen en wel bloedverlies. Maar uiteindelijk een curretage geworden. Maar door de cytotec wordt je baarmoedermond al week waardoor de pijn van de curretage minder heftig was.

In ieder geval heel veel sterkte.

Chan

bedankt voor jullie reacties. heel verschillend allemaal.
gisteren 2 pillen smorgens en 2 savonds ingebracht, savonds wat stolsels verloren. snachts nam de pijn (wat ik trouwens zonder paracetamollen af kon, was meer kramp dan pijn)af en ook het bloed.
smorgens weer 2 pillen in en toen naar het ziekenhuis en gekeken....alles zat er nog!!!!! pffff wat een tegenvaller.
net de laatste 2 ingebracht, maar voel nog steeds niks!!!
als er vanacht niks komt dan morgen bellen en hoogst waarschijnlijk curretage.
wat een gedoe zo zeg!!!

Hoi,

Mijn ervaring is niet goed, het kwam wel op gang en was ook overtuigd dat ik een miskraam had gehad, maar een paar dagen later ´s nachts een spoedcurretage vanwege niet te stoppen bloedverlies.

Ik hoop nooit meer de keuze te moeten maken, maar wanneer het de volgende keer niet via de natuurlijk weg gaat, dan ga ik voor een curretage.

Toch hoop ik voor jou dat de curretage niet nodig zal zijn en dat het als nog op gang komt. Sterkte meis!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan