Miskraam duurt lang

Ik bloed nu al ruim 1,5 week. Vorige week zondag is de miskraam bevestigd. Volgens de gyn zou de vrucht snel komen omdat het laag zat. Woensdag terug, geen enkele verplaatsing. Medicijnen mee om op te wekken, dacht dat het daarna snel zou gaan. Maar in plaats dat ik krampen krijg, zijn de krampen in zn geheel verdwenen, em geen vrucht.
Vanavond koorts, ben bang dat ik ziek wordt van de vrucht, maar omdat koorts bijwerking kan zijn van de misoprostol eerst op pcm.

Echt wanneer komt dat ding eruit. Ik ben zo bang dat ik ziek wordt en meer complicaties krijg.

Bovenstaand artikel is door diverse organisaties goedgekeurd.
In het artikel lees ik dat een miskraam zelfs met medicijnen niet in alle gevallen tot stand komt.

Ik snap helemaal dat je je zorgen maakt. Ik zou wel aanraden dit met de gynaecoloog of desnoods de huisarts op te nemen. Koorts kan een bijwerking zijn, maar het kan ook diverse andere oorzaken hebben.

Niet om je te ontmoedigen maar de nasleep van mijn biochemische zwangerschap duurde al met al vijf weken. Hcg daling ging tergend langzaam. Ik bleef ook op en af vloeien. Ik had er verder geen last van. Bij koorts zou ik zeker contact opnemen met de HAP.

Terug
Bovenaan