Miskraam en cyclus

Mag ik met jullie mijn verhaal delen?

7 febr te horen gekregen dat ik een missed abortion had. De 11e de miskraam met pillen opgewekt en na 2 dagen een controle in het ziekenhuis en baarmoeder was (op wat slijm na) leeg. Pittige weken gehad, maar wel vol goede moed verder gegaan. Was heel erg snel zwanger geraakt dus nog weinig reden tot paniek. Om de zoveel dagen een testje gedaan om te kijken of HCG daalde, gestaag was dit het geval. Ook getest op LH, maar ja met die positieve testen ben ik hier niet veel wijzer van geworden... (ook geprobeerd iets te herkennen aan afscheiding/slijm, eveneens niet veel wijzer van geworden ). Twee weken na de miskraam (dus nu ong twee weken geleden) opeens weer last van mijn borsten (had ik toen ik zwanger was pas na 7 weken en toen was het al mis) en gewoon een vreemd gevoel. Zou het? Zo snel alweer? LH was inmiddels negatief. HCG nog heeeel vaag positief. Na een flink aantal zwangerschapstesten verder, geen enkele positieve (ja met heel veel creativiteit en in de zon houden een vaag streepje, maar een dag later weer niet, dan weer wel etc). Die testen zie ik dus echt wel als negatief. Tussendoor ook nog LH testen, ook negatief. Inmiddels worden de "klachten" erger, echt een ongi gevoel, bij inspanning lichte steken in buik en die gevoelige borsten (steekjes, ook soort spierpijn gevoel). Vannochtend nog een test gedaan en negatief. Ga nu deze week niet meer testen, mocht er niks gebeuren en de klachten blijven, dan vrijdag weer. Word er alleen wel heel erg onzeker door.

Wie heeft er ook een gekke cyclus na een miskraam of dezelfde vreemde klachten? Probeer er echt niet teveel mee bezig te zijn, maar vooralsnog makkelijker gezegd dan gedaan !

hallo,

ik heb 17 februari een miskraam gehad en was 9 weken. Twee weken last gehad van bloedingen maar nu heb ik weer net zo last van dingen die ik met de zwangerschap ook had. Ik zat ook al te denken het zal toch niet zo zijn dat ik nu alweer zwanger ben!!

Ik hoop het wel maar als mijn cyclus normaal zou zijn moet ik vrijdag ongesteld worden dus ben benieuwd...

Ik denk dat je gewoon af moet wachten hoe moeilijk het ook is en misschien volgende week pas weer een testen

Gr Kirby

Hey meiden,

Ik heb begin januari een MA gehad, maar heb hiervoor een curettage ondergaan. Eerste menstruatie kwam na 5 weken (2 dagen en super weinig) de 2e na 3,5 week na de eerste (weinig vloeien, maar blijft wel lang aanhouden, zit nu op dag 6). Deze keer de eerste dagen behoorlijk veel last van mijn buik gehad, heb het idee dat het allemaal nog niet helemaal hersteld is. Tevens heb ik het idee dat mijn hormonen een klein beetje op de hobbel zijn, dus het is even afwachten wat er gaat gebeuren :)

Na de miskraam ben ik vrij snel van mijn kwaaltjes afgekomen, het heeft misschien maximaal een week geduurd voordat mijn gespannen borsten weer een beetje normaal waren, ik al heel snel geen bloedneuzen meer had en niet meer zo snel duizelig was.

2 weken na de miskraam is wel vrij snel om weer zwanger te zijn naar mijn idee... Overigens moet je niet vergeten dat je lichaam wel even wat te verduren gehad heeft, ook al was de zwangerschap nog pril. Ik neem aan dat het dan ook nog een beetje moet herstellen en dat je daar misschien nog wat klachten van zou kunnen hebben :)

Ik moet zeggen, voordat ik moest menstrueren voordat ik zwanger was, had ik altijd ontzettend last van mijn borsten en humeur, meestal begon dat vanaf de tijd dat ik een eisprong zou hebben. Zou kunnen dat je misschien in die fase zit, dat zou namelijk wel kunnen :)

Terug
Bovenaan