Miskraam en daarna starten met IUI

Hallo dames,
Vorige week zondag een miskraam gehad was toen 5 weken zwanger. Helaas na 18 maanden mag het nog niet zo zijn . Ook deze week nog bij de gynaecoloog geweest en gelukkig was alles eruit en was ik schoon.ik mag deze maand wel sex hebben gewoon en zwanger worden ook dat maak niet uit zei de gynaecoloog. Alleen ze kunnen dan in het begin niet zeggen hoe ver ik dan ben ivm eisprong. Maar ik ga ovulatie testen nu doen dan kan ik zelf even in de gaten houden.ik moet nu verder wachten hoe mijn cyclus word kan 4 tot 6 weken duren dat je ongesteld word zei ze na een miskraam.word ik ongesteld dan moet ik bellen en dan gaan we gelijk beginnen met IUI.en krijg ik op dag 10 ook een echo om te kijken naar het eitje en van daar uit word bepaald wanneer ze het in gaan brengen.over 3 weken krijg ik prikinstructies vind dat wel spannend.zijn nu al 18 maanden bezig vind het lang duren ? iemand ook zo mee gemaakt of hetzelfde?

Liefs x
 
Ook Wij mochten na de miskraam beginnen met IUI maar vond dat toch wel spannend dus 2a3 maanden gewacht en toen waren we plots spontaan zwanger geworden! Nu 17 weken!
 
Mali mali zo dat is mooi zeg ? ... ik vind het ook spannend maar wil toch wel gaan beginnen eraan . Ben nu al zolang bezig maar ja wie weet is het misschien wel raak deze maand al. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam he
Een fijne zwangerschap meid x
 
Terug
Bovenaan