miskraam en hormonen

hey meiden

Ik hab dinsdag een echo gehad en moet rekening houden met een naderende miskraam.
NOu is mijn vraag hoe zit het me hormonen, ik heb nu het idee dat ik me meer misselijk voel dan vorige week. Ik had bij me eerste zwangerschap ook steess dat ik even iets moest eten want anders werd ik misselijk en at ik te veel dan werd ik misselijk.

Nou is mijn vraag gaan de hormonen gewoon door (worden ze meer) of loopt de hormoon produktie terug als je een naderende miskraam kan verwachten..

Dit zoui dan voor mij de eerste keer zijn en ben vrezelijk emotioneel en onzeker.

Hoop wat van jullie te horen (lezen)

groetjes Quinta

Hey quinta, we kennen elkaar van het stoppen met de pil in augustus topic, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, echt heel naar voor je, geloof me maakt niet uit of je het de eerste keer of de tweede keer meemaakt, blijft heftig, hopen voor je dat alsnog ales goed uitpakt!!!

Qua hormonen kan je nu nog niks zeggen, eerste miskraam heb ik zelfs na het veliezen van de vrucht nog heel veel last gehad van mn hormonen, die zijn nog 4,5 week blijven hangen.

met mn laatste miskraam heb ik gewoon alle klachten nog gehad en bleek bij 11 weken dat de baby met 9 weken gestopt was met groeien.\

Je kan er wat dat betreft gewoon niks van zeggen.

Hoop gewoon voor je dat ze te vroeg geechoed hebben, wanneer mag je terugkomen voor de echo???

Liefs Jen

Hey quinta, we kennen elkaar van het stoppen met de pil in augustus topic, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, echt heel naar voor je, geloof me maakt niet uit of je het de eerste keer of de tweede keer meemaakt, blijft heftig, hopen voor je dat alsnog ales goed uitpakt!!!

Qua hormonen kan je nu nog niks zeggen, eerste miskraam heb ik zelfs na het veliezen van de vrucht nog heel veel last gehad van mn hormonen, die zijn nog 4,5 week blijven hangen.

met mn laatste miskraam heb ik gewoon alle klachten nog gehad en bleek bij 11 weken dat de baby met 9 weken gestopt was met groeien.\

Je kan er wat dat betreft gewoon niks van zeggen.

Hoop gewoon voor je dat ze te vroeg geechoed hebben, wanneer mag je terugkomen voor de echo???

Liefs Jen

Ik heb ook een bericht achter gelaten bij ons andere topic. Ik mag 8 sept weer terug en dan hoor ik ook de uitslag van me biopt.

Ik ben zo onzeker vooral dat ik nog 2 weken moet wachten. maar ik moet me sterk houden ook voor me zoon.
Ik hoop zo dat alles loos alarm is maar moet over rekening meehouden.
liefs quinta

Lieve Quinta,

Ik heb anderhalve week geleden een MK gehad en heb nog steeds last van hormonen....
Ik weet niet precies hoe lang dit zal duren en dit verschilt natuurlijk ook per persoon.

Sterkte meid. Want die onzekerheid is eigenlijk nog erger, Tja het klinkt nu misschien raar maar ik heb ook een week in de onzekerheid gezeten omdat ik al wel bloed verloor, en een MK is natuurlijk keihard maar ergens was ik ook opgelucht dat ik wist waar ik aan toe was....

Misschien kun je je daar nu nog niks bij voorstellen of ervaar jij het misschien anders....
Maar iig heel veel sterkte ermee.

Groetjes k

dank je.
Me buurvrouw weet het (heeft het ook mee gemaakt) en zei vertelde me buik was gegroeid en dat vond ze wel positief.

nog 9 dagen wachten en dan weten we meer kan niet wachten!!!

groetjes quinta

Hoi Quinta,

Ik heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad, maar ik begon vorige week maandag al met bloeden. Gedurende de week zijn mijn hormonen al minder actief geworden. Ik ben een stuk minder misselijk en mijn borsten doen helemaal geen pijn meer. Ik hoop dat mijn cyclus nu ook snel weer op gang komt.

Ik wens je veel sterkte toe!

Liefs Elin

Elin, veel sterkte met dit verlies.

Ik ben op van de zenuwen moet nog een week wachten tot ik naar de gyn mag, en heb continu hoofdpijn word er gek van en blijf de hele dag misselijk zelfs als ik snachts wakker word.
maar zie ditmaar als positieviteit.
Die hoofdpijn is spanning voor dinsdag (8 sept) denk ik.

had jij een voogevoel dat het niet goed zat of iets anders waar je aandacht dat het fout zou kunnen gaan.

gr. quinta

Terug
Bovenaan