Miskraam en voorstellen

Hoi meiden,

Ik wil me graag aansluiten op dit forum. Ik ben Simone, 29 jaar oud, woon samen met mijn vriend en in maart 2004 ben ik met de pil gestopt.
Begin december had ik eindelijk een positieve test, maar op 20 december jl. heb ik een miskraam gehad. Ik was nog maar 6 weken zwanger, maar we waren er wel erg blij mee. Na 9 maanden was ik eindelijk zwanger en dan gaat het misâ € ¦. Het bloeden is nu bijna over, maar ik heb geen idee hoe mijn cyclus er nu uit zal zien.

Lieve Simone,

Ik ben ook in maart met de pil gestopt net als jij. Ik had eind juni een pos test en bij mij ging het in september mis. Het blijft moeilijk, ik merk dat het niet slijt maar bij mij juist erger wordt maar dat doet er nu niet toe.
Ik werd precies 28 dagen na mijn mk weer ongesteld en nu is mijn cyclus gelukkig ook weer vrij normaal dus dat is positief.

Ik wil je iig veel sterkte wensen en hoop dat het snel weer raak zal zijn bij je,

liefs Po

Beste Simone,

Ik heb op 17 devember mijn 3e miskraam gehad. Ik ben ook de 1e keer na 9 maanden zwanger geworden en hield niet echt rekening dat ik ooit een miskraam zou kunnen krijgen. helaas heb ik de 3e achter de rug maar ooit zal het goedkomen. Ik wens je heel veel sterkte met je verdriet en hoop dat je op dit forum zult vinden wat je nodig hebt. Aan de meiden hier zal het niet liggen want die zijn een enorme steun !!

Corina

Hoi Simone,

Allereerst sterkte gewenst. Ookal is het "maar" 6 weken, het doet toch verdriet. Het is ook vooral omdat je je er zo op hebt verheugd en dan gaat het mis.

Hopelijk heb je hier op het forum veel steun. Ik heb dat in ieder geval wel altijd gehad. Mocht je trouwens op de lijst willen dan kun je je gegevens onder het berichtje met de lijst zetten.

X F

Hoi meiden,

Ik zit midden in mijn eerste miskraam en wil weten wat ik kan verwachten. Houdt het bloeden op een gegeven moment op of komt er zoals mijn verloskundige zegt een zeer pijnlijke piek aan te pas waardoor het 'vruchtje' er uitkomt??

Corina ik wil even zeggen dat ik respect heb voor jouw doorzettingsvermogen. Dat geeft de burger weer moed.

gr.Inge

Terug
Bovenaan