Miskraam en vrouwenmantelthee

<p>Hallo allemaal. <br /><br /></p><p>Heeft iemand ervaring met vrouwenmantelthee bij een miskraam? Ik heb al veel bloedverlies gehad en hiervoor zelfs al in het ziekenhuis geweest (bloedwaarden waren gelukkig goed), maar ik ben het vruchtje nog niet verloren. Inmiddels minder bloedverlies en nog steeds niet echt buikpijn. Ik heb vrouwenmantelthee in huis, maar weet niet of dit verstandig is. Iemand ervaring er mee? </p>

Ik heb dit bij beide miskramen gebruikt. Bij de eerste miskraam wel pas nadat ik het vruchtje verloren had en het hielp heel goed om de laatste resten eruit te krijgen en de baarmoeder te laten krimpen.
Bij mijn tweede miskraam heb ik het 2 weken gedronken en zorgde het wel voor krampen maar het zorgde er niet voor dat ik het kindje verloor.
Mijn verloskundige kwam zelf met de tip van vrouwenmantelthee maar benoemde wel ook dat het geen "wondermiddel" is en als je lijf er nog niet klaar voor is zal het er niet opeens voor zorgen dat het kindje gaat komen. Als je lijf wel al ver genoeg is kan het wel nog een extra zetje geven.

Heel veel sterkte in deze nare periode.

Terug
Bovenaan