Miskraam en zwanger worden

Hallo dames,

A.s maandag is het 6 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad!
16 november onze laatste echo gehad en er werd ons verteld dat we weer konden beginnen om een kindje te maken!
Hier zijn we dan ook direct mee van start gegaan!
Nu weet ik dat tussen de 4 en 6 weken vaak je ongesteldheid op gang komt maar ik ben dus bijna 6 weken al niet ongesteld!
Wel heb ik telkens het gevoel dat ik ongesteld wordt maar het blijft uit!
Ook voel ik me gewoon al 2 weken weer heel zwanger alleen heb ik nu 3x negatief getest! Ook vandaag nog gestrest en dus negatief!
Heeft iemand hier ervaring mee en ben ik dan te vroeg met testen of wat moet ik doen??
Ik voel me zo zwanger maar Mn testen geven negatief aan!!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.
 
Hai,
Na mijn miskraam heb ik ook nog weken t gevoel gehad zwanger te zijn.
Dit was na 3 mnd wel t geval. Toen tot zeker 25e week vd zwangerschap gehad dat de aantal weken zwanger niet klopte met hoever ik voor mn gevoel moest zijn. Lang leve de hormonen. 
Probeer niet te veel te stressen. Sterkte en succes 
 
Bedankt voor je reactie!
toen ik Mn miskraam kreeg had ik een tijdje een heel leeg gevoel en ineens kwam het weer! En natuurlijk op forums ook vaak gelezen dat veel dames snel of ‘ de eerste maand’ direct weer zwanger zijn geraakt!
en het rare dat ik al bijna op de 6 weken niet ongesteld zit. 
Merk wel echt dat ik ( wij mijn partner en ik ) nu wij een miskraam hebben gehad hier veel meer mee bezig zijn!
mijn eerste zwangerschap teste ik pas na 10 dagen overtijd
ik vind t alleen heel lastig dat ik niet weet waar ik nu aan toe ben.
 
 
Man een miskraam kan het nog minstens 8 weken duren tot je weer ongesteld word. Wij gingen er ook gelijk weer voor. Hebben jullie t goed een plekje kunnen geven?
ik voelde me ook elke maand echt zwanger! Maar als ik teste en t was negatief dan werd ik uiteindelijk ook wel ongesteld. Heb 2 x voor of op Nod een positieve test gehad en toen was ik ook zwanger. Ik zou t nog even afwachten want je kan nog te vroeg zijn. Ik bedoel dit allemaal goed hoor! Maar heb mijzelf ook heel vaak voor de gek gehouden en t heeft voor mij ook even geduurd voordat ik me echt weer goed voelde!
 
Heel herkenbaar! Alles in mijn lijf leek te zeggen dat ik opnieuw zwanger na de miskraam, maar volgens mij was het niets meer dan dat mn lijf juist van die hormonen af wilde. 
Het is ontzettend lastig, maar ontspannen en het loslaten werkte voor mij. Het veel focussen kan ook dingen blokkeren. En echt ik weet dat dit heel lastig is.
Succes! Maar ook sterkte. Ongesteld worden is ook weer een stukje afscheid nemen. Komt goed!
 
Terug
Bovenaan