MISKRAAM GEHAD BIJ 6 WEKEN,HEB NOG STEEDS BUIKPIJN,WAT MOET IK DOEN?

HALLO ALLEMAAL

iK HEB EEN MISKRAAM GEHAD VORIGE WEEK VRIJDAG,SMORGENS WERD IK WAKKER VAN DE HEVIGE BUIKPIJN LINKSONDER IN MIJN BUIK WAT UITSTRAALDE NAAR MIJN LINKER BOVEN BEEN,DIRECT BLOEDVERLIES MET WAT KLEINE STOLSELTJES,HUISARTS DIRECT GEBELD EN DIE DEELDE ME MEE DAT IK EEN MISKRAAM HAD GEHAD,MOCHT GEEN KOORST KRIJGEN....MAAR NU BLOED IK GELUKKIG NA 5 DAGEN NIET MEER MAAR HEB NOG STEEDS DAT RARE BUIKPIJN ,MENSTRUATIE ACHTIG GEVOEL,NET ALS JE NET ZWANGER BENT,
HUISARTS VERWIJST ME NIET DOOR VOOR EEN ECHO,PAS ALS IK KOORTS KRIJG OF VERGA VAN DE PIJN,MAAR JA PIJN DOET HET NIET,HET ZEURT,MAAR NU HOOR JE EENS VERHALEN DAT JE EVT NOG ZWANGER KAN ZIJN OF JUIST GECURATEERD MOET WORDEN,WIE WEET HIER IETS MEER VAN,DIT IS MIJN EERSTE MISKRAAM EN HEB 2 KINDEREN,MAAR DIT VOELT NIET FIJN,NIET VERTROUWD,IK MAAL ER STEEDS OVER,
GROETJES ONZEKERE MOEDER

jeetje wat erg voor je !!
HEt zou wel fijn zijn als je even een echo zou krijgen he?
Misschien dat je het via de verloskundige kan doen??

Kan me voorstellen dat zo doorlopen ook niet fijn is!..
liefs en sterkte hoor!!

gr marjolijn

Hoi Kimm,

allereerst toch gecondoleerd met dit verlies; dit is niet niks meid! Ik heb het zelf ook meegemaakt en het is vreselijk. Bij mij kwam het alleen niet vanzelf dus ben 2 weken na de fatale echo gecuretteerd.

Als je een spontane miskraam krijgt (zoals bij jou t geval is) kan het nog 2 weken duren voordat het bloeden stopt en dit kan inderdaad gepaard gaan met menstruatie-achtige pijntjes. Dat is dus heel normaal, alleen wel heel vervelend. Volgens mij kun je ook beter maandverband gebruiken in plaats van tampons in verband met infectiegevaar, aangezien je baarmoedermond een stukje open staat. Ook kun je beter niet zwemmen, vrijen of in bad gaan.

Misschien kun je toch vragen dat ze een echo maken als je twijfelt, dan kunnen ze zien of alles helemaal weg is. Soms komt dat er met de volgende menstruatie uit maar kan me voorstellen of je wil weten of alles helemaal "schoon" is zoals dat heet. Als je huisarts je niet wil helpen kun je altijd een verloskundige om advies vragen.

Succes meid en veel sterkte, neem even de tijd want het is niet niks!

Groetjes Jannie

Ook ik heb 2 kindjes, daarna drie vroege miskramen (10,     7 en 6 weken )
de tweede en derde keer ging het dus al redelijk snel mis, ik heb gewoon de verloskamers van het ziekenhuis gebeld en verteld dat ik dacht dat ik een miskraam kreeg en gevraagd of ik langs mocht komen, ze waren beide keren erg vriendelijk en begripvol, en ik was verlost van die knagende twijfel, en misschien ook van dat sprankeltje hoop dat je tegen beter weten in koestert ... maar alles beter of die eeuwige twijfel van niet weten wat daarbinnen gebeurd ... Sterkte en geniet vooral van je twee kindjes die je hebt, heeft bij mij ook erg geholpen ...

Hai Kimm

Mijn eerste zwangerschap werd met 7 weken afgebroken, zelfde verhaal als bij jou. Ook ik hield een onbestemd gevoel. Mijn huisarts heeft hierop een intern onderzoekje gedaan en vastgesteld aan de hand van de stand van mijn baarmoedermond dat mijn zwangerschap echt voorbij was. Maand daarop gewoon ongesteld.
Sterkte!

Hoi,
Wat rot voor je zeg, dat het fout is gegaan.
Ik zou voor de zekerheid toch inderdaad evt. via de verloskundige een echo vragen.
Ik vind het raar dat de huisarts dit niet laat doen.

Wat je eventueel wel kunt doen is vrouwenmantelthee drinken. Dit helpt goed om de baarmoeder goed schoon te maken. Dit heb ik ook gebruikt toen ik een miskraam heb gekregen, dit was het advies van de verloskundige.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en in ieder geval veel sterkte met het verwerken van je verlies!

Groetjes Lucielle

Hey dames,
onzettend bedankt voor jullie steun,het gaat goed met me,gen buikpijn meer en geen bloedverlies,nu is het afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt,even mijn ritme terug krijgen!

liefs Kimm

Terug
Bovenaan