Miskraam gehad maar hoe nu verder?

<p>Hoi!!</p><p>ik heb echt graag jullie hulp nodig.. </p><p>mij heb 8 sep een miskraam gehad, heel natuurlijk. Paar dagen erna al negatieve test dus alles was uit mijn lichaam. Maar ik moest 6okt ongesteld worden alleen ben het nog (14okt) steeds niet? Mijn VK heeft het wel uitgelegd dat het wat langer kan duren enz. Maar ik heb al sws dik 1,5 last van krampen en opgezette buiken... en verder heb ik last van pijn in mijn onderrug en heel erg moe en beetje last van onzuiverheden.. weten jullie iets en misschien tips?   </p>

Hoi,
Mijn eerste miskraam was ook natuurlijk gegaan, heb ook 2 weken last gehad van flinke krampen en werd 6 weken na de miskraam voor het eerst weer ongesteld. 
Geef je lijf echt even de tijd om te herstellen, zo te horen blijft je menstruatie niet lang meer uit. 

Hi!
na mijn eerste miskraam ben ik niet ongesteld geworden want ik was gelijk weer zwanger! Ik zou dus voor de zekerheid ook even een test doen om te zien of je niet weer zwanger bent. En zoals bovenstaand, geef je lichaam de tijd!

Ik heb op zaterdag 9 maart een miskraam gehad en exact 14 dagen later had ik steek in mijn lies (ik voel altijd heel erg mijn eissprong). Natuurlijk durfde ik hier niet op te hopen maar 14 dagen daarna op een maandag kon ik het niet laten om toch een testje te doen. 
Een keiharde dikke plus in het scherm. Oftewel, ik was binnen 28 dagen weer zwanger, niet ongesteld geweest en kon die miskraam ook als zodanig zien als mijn eerste dag van mijn zwangerschap...... Dit gebeurt echt vaker na een miskraam, vooral als het natuurlijk gaat want je lichaam weet van zichzelf waar het mee bezig is dus is ook sneller klaar weer voor een volgende ronde. Gebeurt een miskraam dmv medicatie of curettage kan het bijv langer duren (hoeft ook niet hoor maar is wel gebruikelijk) daar je lichaam zelf niet de controle heeft wat er gebeurt dus heeft het meer tijd nodig om weer een cyclus op gang te krijgen. 
Succes en vooral, sterkte met de miskraam. Ik was overdonderd van het verdriet wat ik toen heb ervaren. Doet enorm veel zeer...... Laat je even weten hoe het met je gaat en of je inderdaad wat te vieren hebt?  

Super bedankt voor jullie berichtjes!
Ik wacht dan nog even een weekje af.. ( heeeel lastig) als het dan nog uitblijft, ga ik een testje doen.. zit dan volgende weem op 6 weken 

xxx

Hoi Gebruiker,
Wat naar om te horen dat het niet goed is gegaan. Hopelijk ben je snel weer zwanger en mag je van een mooie zwangerschap genieten.
Ik heb in maart een mk met ongeveer 5 a 6 weekjes gehad. Het heeft toen bijna 10 weken geduurd voor ik ongesteld werd. Ik ben wel een verhaal apart, want had in de tussentijd nog wel een positieve test (na al eerder een negatieve test te hebben gehad) maar die was de dag later alweer negatief. Toen gebeld met de VK en uiteindelijk bij de gyn beland. Op die dag dat ik naar de gyn moest natuurlijk ongi geworden en ze kon dus ook niet meer zien of het weer een vroege mk was of dat het een valse positieve test was. Het kan gewoon echt wel even duren. Wanneer je op de 8 weken zit gewoon even bellen met de VK, dat is wat ze vaak aangeven als richtlijn om ongi te worden. Dan kunnen ze altijd ook even kijken of er niet nog iets is achter gebleven. Of heb je al een echo gehad na de mk?
Ik hoop natuurlijk gewoon dat je weer snel een positieve test in handen hebt. En hier nog mooi nieuws komt vertellen.

Hey zwindo, 
super lief berichtje, ik ben nog steeds niet ongesteld maar nu net wel een test gehaald... durf hem alleen nog niet te doen ???

Had gisteravond getest.. “ niet zwanger “ jammer echt een teleurstelling... 
begin nu wel te vloeien ( bruin ) 

Terug
Bovenaan