miskraam gehad! maar hoe voel je je nou?

Hallo Allemaal

Ik ben Nicky en ik ben 22 jaar oud(a.s. maandag 23jr)
wij hebben 27-01-2009 een miskraam gehad en we zouden toen 9 weken zwanger zijn,
het is de tweede miskraam op 14/08/2008 hadden wij de eerste miskraam gehad. wij zijn bezig met bloedonderzoeken. binnenkort krijgen wij de eerste uitslag en dat gaat over bloed stolling. het andere onderzoek is chromosomen onderzoek. dan wordt er gekeken hoe onze chromosomen zijn.

graag wil ik weten of jullie ook onderzoeken laten doen?
hoe voelen jullie je nou?

ik moet zeggen het gaat elke dag een stukje beter, ben gauw weer aan het werk gegaan, en van mijn collega's heel veel steun gehad, want die wisten al wel dat ik zwanger was! ik heb 2 schoonzusjes die zwanger zijn, eentje was al eerder zwanger als ik en de andere net na mijn miskraam raakte die zwanger.
ik vind het voor hun wel heel leuk, alleen hebben zij beide al kinderen de een heeft er 2 en de ander heeft er 1, het is wel leuk voor hun, maar ik wil nou wel graag gewoon zelf een kindje. en op zo'n moment vind ik het niet eerlijk dat zij opnieuw zwanger zijn en ons het eerste kindje niet gegund word, dus je vind het wel leuk voor hun maar niet eerlijk. verder gaat het lichamelijk wel een stuk beter, ik heb minstens twee weken last gehad van mijn buik maar daar ben ik helemaal van af.
maar weer afwachten tot dat ik ongesteld wordt. maar dat kan wel in totaal 8 weken duren. dus dinsdag is het 6 weken geleden en dus mogen we nog minstens 2 weken wachten maar ik hoop wel eerder.

ik hoop op reacties.

liefs nicky

Hoi Nicky,

Ik snap dat het gevoel naar je schoonzusjes heel dubbel moet zijn, ik zou heel eerlijk niet weten hoe ik daarmee om zou gaan.
Toch vind ik dat je het heel sterk oppakt, helemaal omdat het om de tweede miskraam gaat.....ik weet uit eigen ervaring dat vooral de tweede keer, en zo jong best een klap is.
Hopelijk heb je de uitslagen snel en heb jij je normale cyclus dan ook weer terug zodat lichamelijk tenminste alles weer klopt, dan kan je altijd nog kijken wat je verder doet.

Hou je ons een beetje op de hoogte?

Sterkte

Terug
Bovenaan