Miskraam gehad, maar kan mijn zwangerschap niet verwijderen in de app ?✨?

Hoi allemaal,

Vandaag bij de echo is helaas bevestigd waar wij al bang voor waren. Met 5,5 week is ons kleine wondertje gestopt met groeien en heb ik een miskraam gehad afgelopen weekend. ✨?

Gelukkig is mijn baarmoeder al schoon en is het bloed ook bijna uit mijn baarmoeder, dus qua vloeien mag ik absoluut niet klagen en heb ik een mooi verloop van mijn miskraam gehad.

Dankbaar dat ik geen medicatie nodig heb of een curretage! Vanaf nu zal ik wel begeleid en gemonitord worden door de fertiliteitsarts ☺️ Hij/zij zal ons gaan begeleiden in onze weg naar onze gezinsuitbreiding ?

Echter zit ik nu met een dingetje… Ik krijg via de app mijn zwangerschap niet “uitgeschakeld”! Ik kan nergens aangeven dat ik een miskraam heb gehad en vind dit erg confronterend ? Hebben jullie enig idee? Of doe ik iets fout?

Liefs ✨??

Hi,
Wat verdrietig!! Fijn dat de natuur het goed heeft laten verlopen en je een ‘goede’ miskraam hebt gehad.
Ik ben nu zelf in afwachting van een miskraam na vandaag te horen hebben gekregen dat het hartje na 7,5 week is gestopt. Ik ben in de app naar Profiel gegaan, en daar geklikt op zwangerschap/kind wijzigen en dan stond er bij de huidige zwangerschap rechts bovenaan een kruisje. Erop klikken en weg is het.
Ik heb een iPhone overigens, misschien is het met Android anders…

Succes en sterkte!

[quote quote=10487705]Hi,
Wat verdrietig!! Fijn dat de natuur het goed heeft laten verlopen en je een ‘goede’ miskraam hebt gehad.
Ik ben nu zelf in afwachting van een miskraam na vandaag te horen hebben gekregen dat het hartje na 7,5 week is gestopt. Ik ben in de app naar Profiel gegaan, en daar geklikt op zwangerschap/kind wijzigen en dan stond er bij de huidige zwangerschap rechts bovenaan een kruisje. Erop klikken en weg is het.
Ik heb een iPhone overigens, misschien is het met Android anders…

Succes en sterkte![/quote]Dit heb ik ook gedaan. Ook iPhone, maar als ik daarna weer kijk staat de zwangerschap er weer! ?

Wat verdrietig zeg, heel veel sterkte! ✨? Ik hoop voor jou dat het ook uit zichzelf komt en de natuur de goede gang erin heeft.

Heel veel sterkte komende dagen!

[quote quote=10487710]Het is inmiddels gelukt via de site zelf. ☺️[/quote]Dat is fijn!

Hier vooralsnog geen krampen of iets wat erop kan lijken dat er iets staat te gebeuren. We wachten nog maar af..
Dank je wel!!

Terug
Bovenaan