Miskraam gehad maar voel me niet zo

Ik heb vorige week een miskraam gehad. Het bloedverlies is nu wel zo'n beetje weg, maar ik voel me zo slecht. Ik heb totaal geen eetlust, misselijk en zo erg moe. Is dat normaal? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ga morgen de verloskundige bellen, sowieso om een nacontrole te laten uitvoeren.

Ik ben niet misselijk geweest, maar wel moe en geen eetlust, naar mijn idee was dit het verdriet. Ik heb met 11 weken een miskraam gehad, het vruchtje was met 6 weken gestopt met groeien. Uiteindelijk ben ik gecurretteerd (zie mijn blog).

Sterkte met het verlies!

HEb je al een test gedaan? Dan heb je waarschijnlijk nog wel het hormoon in je lichaam. Ik heb zelf 3 x een miskraam gehad, maar had daarna geen enkele klacht meer.
Een vriendin van mij daarentegen had daar wel met haar 2e miskraam veel last van. Ze bleek ook nog lang het hormoon in haar lichaam te hebben. Ze is toen voor controle bij de gynaecoloog geweest en pas na een half jaar was ze er weer..

Dus je doe er goed aan om naar de verl.k te gaan voor nacontrole.
Succes en sterkte!

Ik herken het. Ben ook misselijk, moe en ben gewoon op en een leeg gevoel.
Was nog helemaal niet misselijk geweest.Raar lichaam hebben we toch..
Goed van je om de VK te bellen. Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Ik ben benieuwd.

Ik wens je veel sterkte.

Mamvan3kids,

Ik had vorig jaar een miskraam ,9 wkn zwangerschap gestopt en bij 11 wkn gecurreteerd.
Persoonlijk vond ik het zwaarder dan ik ingeschat had ...
Was ook erg lusteloos en lange tijd moe (erger dan na mijn bevallingen (2x)
Voordat het lijf weer ontzwangert was duurder ook wel een mnd of 3 , toen begon ik me weer een beetje 'normaal' te voelen en kon de wereld weer aan.
Heb wel enorme steun van de verloskundige gehad , ze wilden contact na de curretage,gaven voorlichting en bij vragen kon ik altijd bellen.
( met een prof. contact en verhaal kwijt kunnen gaf een rustgevend gevoel)
Gelukkig zijn we momenteel zwanger en gaat het voorspoedig ,toch speelt het in je hoofd nog telkens rond.
Ik wens je veel sterkte met verwerken en opknappen !

gr. Lianne

Ik herken je klachten wel, die had ik ook heel erg.
Bij de eerste miskraam heb ik geen nacontrole gehad en toen duurden die klachten echt maanden.
Na de 2e miskraam ben ik gecuretteerd en toen duurde het veel korter.
Dus ik adviseer iedereen om een nacontrole te vragen!!!
Verder maak je psychisch natuurlijk ook heel veel mee, dus dat kan zeker meespelen. Neem goed de tijd om het te verwerken!

Sterkte en ik hoop dat je je snel minder beroerd voelt!!

Het duurt wel een tijdje voordat al de hormonen weg zijn, maar de klachten moeten nu echt elke dag minder worden...
Zo niet.... ga dan voor een controle echo... als je niet helemaal schoon bent kan je ook nog klachten hebben en als je nog zwanger bent helemaal natuurlijk!
Tja.... sommige vrouwen verliezen bloed en blijven toch zwanger... of misschien is het een tweeling geweest....

Laat je het weten?

Nee, geen tweeling hier, alles was leeg op de echo. Er zat nog wel wat bloed, maar te weinig om er iets aan te doen. Ik denk dat het idd de uitwerking van de hormonen is, want het neemt gelukkig af. Alleen is het wel altijd rot dat je dan weer net een boodschap te horen krijgt van iemand anders die zwanger is en dan echt maar een paar dagen korter zwanger is, dan wat ik zou zijn!GRR!

Terug
Bovenaan