miskraam gehad na 6 weken

A

Anoniem

Guest
op 24 april werd ik gekurriteerd omdat mijn vruchtje niet meer leefde. op 23 mei werd ik ong en nu wil ik weer zwanger worden morgen krijg ik te horen hoe hoog mijn hcg is . ik hoop dat het op nul staat dan kan ik   weer zwanger raken.

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik heb zelf een mk gehad na 7 weken, en dat is alweer 8 maanden geleden.
ik hoop van harte dat het bij jou snel raak is!
Ik wens je alle geluk en heel veel succes!!

liefs Kersensnoepje

Erg heftig om mee te maken een mk!!!
Hoop dat je nu weer groen licht krijgt van de artsen!!!
Heb het zelf ook meegemaakt vorig jaar 1mei en nu ruim een jaar later een gezonde dochter op 2maart 2007  gekregen,    dus zo snel kan het gaan!!!
Heel veel succes en sterkte nog met verwerken!!!

Liefs sandy

hallo

hopelijk word je rap terug zwanger,
ik wens je het van harte

groetjes
Tess

Hoi Dilek,
Wat een nare ervaring. Ik zal voor je duimen dat je hcg op 0 staat en dat jullie snel weer kunnen proberen…. Succes en hopelijk is het snel raak!!!

Liefs,

Sara

quote: dilek1981 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2007 14:37:18'));

op 24 april werd ik gekurriteerd omdat mijn vruchtje niet meer leefde. op 23 mei werd ik ong en nu wil ik weer zwanger worden morgen krijg ik te horen hoe hoog mijn hcg is . ik hoop dat het op nul staat dan kan ik   weer zwanger raken.

Hoi Dilek,

Ik heb ook een miskraam gehad, maar bij mij is het er vanzelf uitgekomen allemaal. Heb afgelopen week  op bezoek gehad en we gaan het nu snel weer proberen.

Ik hoop voor je dat het snel weer lukt meid!!!
Ik duim voor je!

Liefs Marije

Hoi Dilek,
Allereerst heel veel sterkte meid!
Ik weet precies wat je meemaakt. Heb rond dezelfde tijd een mk gehad als jij en was ook ruim 6 weken. Alleen heb ik geen curritage gehad. (begin dit jaar wel, maar dat is een ander verhaal). Ik moet om de zoveel dagen bloedprikken om te kijken hoe hoog mijn hcg is. ik zit nu eindelijk op 89. moest onder controle blijven bij de gyn. omdat het mischien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was...Weet je hoe hoog jou percentage nu is? Ik hoop dat we allebei snel naar die nul mogen gaan en daarna weer in een rap tempo omhoog met een goeie zwangerschap!
Heel veel succes met alles!!
Groetjes Sjnoebelke.  

Terug
Bovenaan