miskraam gehad?

A

Anoniem

Guest
hallo ik heb even weer een vraagje nu ik wat verhalen lees denk ik dat ik misschien wel een miskraam gehad kan hebben, ik zal het even uitleggen:ik was vorige maand in ronde 2 voelde op dag 11 heel duidelijk mijn eisprong, een paar dagen later erge steken in onderbuik(innesteling?)14 dagen na eisprong ongi gevoel maar niks, voelde me erg zwanger, misselijk 's avonds erg moe en duizelig, test gedaan maar negatief 5 dagen later ongi geworden maar heel hevig dit 6 dagen lang, ook erge buikpijn, na ongi voel ik me nog steeds wat misselijk en moe, kan het zijn dat ik een bevruchting heb gehad en dus prille miskraam?of had de test dan positief moeten zijn?wordt even wat onzeker van sommige verhalen en zit er ineens even mee, begrijp me goed ik ben nog maar net bezig en probeer heel nuchter eronder te zijn, maar ben hier wel nieuwsgierig naar

liefs leetje

hoi leetje,

Omdat je net pas in ronde 2 zit kan het zijn dat je lichaam wat ontregeld is nu je gestopt bent met de pil. deze misselijkheid kan je misschien nog ik de 3de ronde krijgen. Dit heeft toen de dokter ook gezegd. als je met de pil stopt kan je misselijk worden en duizelig.Ook kan je cyclus helemaal veranderen.  Ik denk niet dat het een miskraam is geweest. Nadat ik gestopt was ( dit is al 7maanden geleden) werd ik ook opeens misselijk en ik werd hevig ongesteld dit had ik nooit gehad. de dokter vertelde dat dit kan omdat je lichaam ff ontregeld raakt. tussen de 3en de 6maanden wordt het gewoon weer normaal. Ik hoop dat de aankomende maand of maanden succes opleveren!!

groetjes souraya

hoi leetje,

Omdat je net pas in ronde 2 zit kan het zijn dat je lichaam wat ontregeld is nu je gestopt bent met de pil. deze misselijkheid kan je misschien nog ik de 3de ronde krijgen. Dit heeft toen de dokter ook gezegd. als je met de pil stopt kan je misselijk worden en duizelig.Ook kan je cyclus helemaal veranderen.  Ik denk niet dat het een miskraam is geweest. Nadat ik gestopt was ( dit is al 7maanden geleden) werd ik ook opeens misselijk en ik werd hevig ongesteld dit had ik nooit gehad. de dokter vertelde dat dit kan omdat je lichaam ff ontregeld raakt. tussen de 3en de 6maanden wordt het gewoon weer normaal. Ik hoop dat de aankomende maand of maanden succes opleveren!!

groetjes souraya

Ga in dit geval maar gewoon lekker uit van een late menstruatie, want waarom zou je in dit geval willen weten of het een miskraam was. Je had een negatieve test dus ik zou er verder niet meer over nadenken.

Eigenlijk zijn wij vrouwen wel controlefreakjes, wij willen alles weten en het liefst zo snel mogelijk. En eigenlijk doen we onszelf daarmee onnodig verdriet. (Kan zelf ook haast niet wachten hoor tot mijn nod om dan te testen, dus ik herken het wel)

In ieder geval ik hoop dat het snel raak is, en dat je dan mag genieten van een onbezorgde zwangerschap.

Succes
Miep

Hoi Ieetje,

Ik denk ook niet dat het een miskraam is geweest. Na mijn stoppen met de pil werd ik de tweede en de derde keer ook later ongesteld (hoera, dacht ik!), maar tests negatief en toch heftig ongesteld geworden. De ha zei dat het heel normaal was en geen mk.
Succes met zwanger worden!

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je denkt dat het een miskraam is. Maar wanneer je een miskraam hebt moet inderdaad de test wel positief zijn. Zelfs na een week na een miskraam kan de hCG nog in je lichaam zitten!
Suc6 in de volgende ronde. En geniet nog even van je vakantie. (of is die nu wel voorbij?).

Groetjes Ineke

bedankt voor jullie reacties, ik denk ook niet dat het een mk was hoor, maar omdat ik wel erg hevige buikkrampen had en teveel verhalen lees...begon ik ineens te twijfelen...stom he je kan jezelf een beetje gek maken dacht niet dat ik daar het type voor was, maar dus toch haha ik weet nog dat ik voor het eerst op dit forum las en dacht:die zijn er veel mee bezig, dan valt het bij mij nog mee en nu ben ik er net zoveel mee bezig haha komt ook omdat het rond de hele maand speelt, eerst wordt je ongi, baal je...dan rekenen wanneer je het vruchtbaarst bent...flink van bil haha en dan weer afwachten dus hoe kan je er dan niet mee bezig zijn haha op zich ben ik wel nuchter hoor probeer mijn hoofd koel te houden maar af en toe....

nou succes iedereen maar weer doeggie

Terug
Bovenaan