Miskraam gehad?

A

Anoniem

Guest
Ben een beetje nerveus, want morgen moet ik naar de huisarts. Heb namelijk bloedingen gehad en denk dat ik een miskraam heb gehad (was/ben 7 weken zwanger).
Wat zijn de kenmerken van een miskraam?
Laat morgen weyten hoe het afgelopen is.

Liefs mama 26

Hoi mama 26,

ik kan me voorstellen dat je me zorgen maakt, maar meerdere vrouwen die ik ken hebben bloedingen gehjad aan het begin van de zwangerschap, dus het hoeft niet altijd een miskraam te zijn... Ik hoop dat bij jou ook nog steeds alles goed is! Verder weet ik eigenlijk ook niet waaruit kan blijken dat je een miskraam hebt gehad. Vaak hoor je over buikpijn, bloedverlies en krampen. Ik wens je veel sterkte en duim voor je!!! Liefs Cindy

Hoi!
ligt er natuurlijk ook aan hoeveel bloed je verloren hebt, en of er stolsels bij zitten. Maar.. volgens mij heb je meer aan een verloskundige dan aan een huisarts, als je daar morgen naar toe belt kun je ook vast gelijk terecht!

Hoe voelde het aan? Had je ok buikpijn net als je ongi? Of was het maar een paar druppeltjes?

Sorry, maar ik heb net mijn derde mk gekregen. Ben een beetje "deskundig"geworden.

Maar een vk kan je hopelijk iets meer vertellen.  Of niet zij kunnen vaak je ook niet meer vertellen dan afwachten of het door gaat zetten.  En soms wordt er ook een echo gemaakt om te kijken of alles nog oke is (of niet).

Ik wens je veel sterkte en hoop dat het niks is!

Groetjes, Monique

hoi meis hier de even de andere mama26... hoe is het afgelopen???
hoop dat je wat beter nieuws hebt gehad het is en blijft spannend tot die 12de week.. liefs andere mama26 (11wk5dg)

Terug
Bovenaan