A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik heb vanaf die dag dat ik gemaild heb (volgens het mailtje van Danielle) niet meer gewerkt.
Ik heb inderdaad een miskraam gehad.
Het is zo erg.
Bij de tweede echo (6,5 weken) hadden we het hartje zien kloppen, en toen zei de verloskundige ook dat het in dat geval voor 95 % goed gaat.
Drie weken later weer een echo (ik zou negen weken zijn) en toen zagen we dat het hartje niet meer klopte. Het vruchtje had het formaat van 7 weken.
Het is dus na de tweede echo (waar het hartje klopte) overleden.
Ik ben nu voor het eerst weer aan het werk en kan jullie mailen.
Ze gaan nu wel onderzoeken of er iets mis is.
Bij beiden miskramen ging het met 7 weken fout.
Toeval of is er iets mis???? Dat is de vraag.
Meiden, bedankt dat ik altijd alles met jullie kon delen, maar ik ga nu afstand nemen van deze site. Ik zal af en toe jullie natuurlijk nog wel volgen, maar niet meer zoveel als anders. Dat kan ik niet aan.
Liefs, Go
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik heb vanaf die dag dat ik gemaild heb (volgens het mailtje van Danielle) niet meer gewerkt.
Ik heb inderdaad een miskraam gehad.
Het is zo erg.
Bij de tweede echo (6,5 weken) hadden we het hartje zien kloppen, en toen zei de verloskundige ook dat het in dat geval voor 95 % goed gaat.
Drie weken later weer een echo (ik zou negen weken zijn) en toen zagen we dat het hartje niet meer klopte. Het vruchtje had het formaat van 7 weken.
Het is dus na de tweede echo (waar het hartje klopte) overleden.
Ik ben nu voor het eerst weer aan het werk en kan jullie mailen.
Ze gaan nu wel onderzoeken of er iets mis is.
Bij beiden miskramen ging het met 7 weken fout.
Toeval of is er iets mis???? Dat is de vraag.
Meiden, bedankt dat ik altijd alles met jullie kon delen, maar ik ga nu afstand nemen van deze site. Ik zal af en toe jullie natuurlijk nog wel volgen, maar niet meer zoveel als anders. Dat kan ik niet aan.
Liefs, Go