Miskraam Go

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik heb vanaf die dag dat ik gemaild heb (volgens het mailtje van Danielle) niet meer gewerkt.
Ik heb inderdaad een miskraam gehad.
Het is zo erg.
Bij de tweede echo (6,5 weken) hadden we het hartje zien kloppen, en toen zei de verloskundige ook dat het in dat geval voor 95 % goed gaat.
Drie weken later weer een echo (ik zou negen weken zijn) en toen zagen we dat het hartje niet meer klopte. Het vruchtje had het formaat van 7 weken.
Het is dus na de tweede echo (waar het hartje klopte) overleden.
Ik ben nu voor het eerst weer aan het werk en kan jullie mailen.
Ze gaan nu wel onderzoeken of er iets mis is.
Bij beiden miskramen ging het met 7 weken fout.
Toeval of is er iets mis???? Dat is de vraag.

Meiden, bedankt dat ik altijd alles met jullie kon delen, maar ik ga nu afstand nemen van deze site. Ik zal af en toe jullie natuurlijk nog wel volgen, maar niet meer zoveel als anders. Dat kan ik niet aan.

Liefs, Go

Oooh Margot,
wat is dit **###@@@@. Tranen in mn ogen!!  
Ik was al beetje bang ervoor dat het niet goed zou zijn omdat ik je niet meer op de site zag. En wat zal deze klap weer hard aangekomen zijn zeg, eerst die mooie echo en dan dit...
Ik weet helaas wat je meemaakt want heb zelf vrijdag ook te horen gekregen dat het bij mij niet goed zat (zie mijn berichtje van gisteren). dacht voor een 7-weken echo te gaan....maar nee....weer foute boel. Twee keer achter elkaar.
Ik had zo gehoopt dat we dit keer allebei de 40 weken vol zouden maken.

Ik weet niet goed wat te schrijven. Goed dat je weer aan het werk bent. Ik denk in ieder geval aan je.
Heeeel veel sterkte en een dikke knuffel van deze lotgenoot
Daan

Nee toch meid!!
Ik had ook echt gedacht dat het bij jou ook goed zat.
Oh, ik vind het zo erg voor je.
Ook ik heb aan je gedacht de laatste 2 weken, hoe het met je ging.
Het is zo erg de 2e keer bij ons allebei.
Ik blijf het forum wel in de gaten houden, dus ik vind het leuk om contact te houden.
Ben je ook al aan het werk of niet?
En hou is het bij jou ontdekt?
Is het spontaan gekomen of moet je gecurrateerd worden?

Wat een vragen he, maar ik ben ook zo benieuwd hoe het bij je gaat.
We mailen he, en als er iets is, gewoon lekker 'klagen' en mij mailen. Oke!

Liefs, Go

Nieuwe poging, grrrrrrrr dat forum.

95 % kans dat het goed gata na een echo, maar 5% kans dat het misgaat. En natuurlijk horen we altijd bij de 95%, nooit bij de 5%.

Zelf heb ik vroig jaar met 13 weken nog een goede echo gehad. Een prachtig kloppend hartje. Bij de controle van ruim 17 weken, bleek ons kidnje te zijn overleden, een paar dagen erna ben ik bevallen. 1% kans dat het mis zou gaan, en ik pakte die enen procent.

Nu ben ik alweer bijna 32 weken zwnanger en sinds begin vorig jaar zitten er dus al weer 50 weken op voor mij. Ik krijg iedere twee weken eene cho en alles ziet er goed uit, ik heb goede hoop voorde toekomst, maar weet ook dat niets zeker is in het leven.

Go, blijf positief, daar put je meer kracht uit, dan uit angst, verdriet en die put.
Heel veel sterkte.

Liefs
Miep

Lieve Go en Daan,

Wat vreselijk nieuws. Denk je dat alles goed gaat deze keer. Je hoopt op (weer) een  mooie echo. En dan blijkt het toch nog mis te zijn. Meiden, wat ontzettend balen. Wat een verdriet.

Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven en ik duim voor jullie dat deze beide miskramen elk een andere oorzaak hebben. Dat er dus eigenlijk niks met jullie aan de hand is en dat jullie 2 keer  "pech" hebben gehad.

Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad. De eerste keer was een leeg vruchtzakje en de tweede keer was het een vruchtje van 6 weken dat niet meer leefde. Na die beide keren ben ik weer zwanger geworden en wij hebben nu een prachtige dochter van inmiddels alweer 15 maanden. Hopelijk geeft jullie dit een steuntje in de rug. En ga niet de pakken neerzitten, houd de moed erin, hoor!

Heel veel sterkte! Ook voor jullie mannetjes!

Dikke knuffel,

Ingrid

Terug
Bovenaan