miskraam...hoe lang bloedverlies en buikkrampen

hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik een miskraam gehad. Of eigenlijk is het nog steeds bezig. Dat is eigenlijk ook mijn vraag. Hoe lang duurt het verliezen van bloed ongeveer en is het normaal dat ik nu nog steeds erge last van buikkrampen heb en ook veel bloed verlies? Ik was 9 weken zwanger dus weet dat het dan iets langer kan duren om alles kwijt te raken.

Bedankt!

Hallo dametje,

Aller eerst heel veel sterkte met je verlies, ik zelf heb 16 mrt een miskraam gehad na een zwangerschap van 7 weken.. Ik moest gecurreteerd worden omdat ik teveel bloed verloor, daarna heeft het nog 2weken geduurt voordat het bloeden stopte.

En 33 dagen later werd ik weer gewoon ongesteld.

Als je het niet vertrouw zou ik als ik jou was de verloskundige bellen of je huisarts, die kunnen je wel verder helpen...

neem er de tijd voor hoor om je verlies te verwerken, het is niet niks wat je hebt meegemaakt..

Heeel veel sterkte liefs mirjam

Hoi dametje,
Wat vervelend dat je dit moet meemaken, heel veel sterkte!
Hoe lang bloedverlies na een miskraam duurt is heel verschillend. Bij mij zijn de 1e en 2e keer met een curretage geeindigd en zelfs bij dezelfde ingreep is het heel verschillend hoe lang je bloed verliest en pijn hebt. De 1e keer heeft bij mij ruim 2 weken geduurd en 4 weken daarna werd ik weer ongesteld. Bij de 2e keer heb ik maar 3 dagen bloed verloren en werd ik ook na een maand weer ongesteld.
Belangrijkste is dat je goed in de gaten moet houden hoe jij je voelt. Krijg je koorts of wordt het bloedverlies alleen maar erger, dan zou ik de VK bellen. Voel je je verder oke(voor zover dat kan), dan moet je miscshien de natuur gewoon zijn werk laten doen....
Veel sterkte en veel succes,
Liefs, Karin

Hallo dametje,

Ik heb vorige week woensdag 8 juli een miskraam spontaan gehad. Ik zou 9 juli gecurreteerd worden, maar gelukkig hoefde dat niet.
Ik had die dinsdag al helderrood bloedverlies en woensdag de miskraam die gepaard ging met veel pijn en bloed. Donderdag, vrijdag, nog bloedverlies en zaterdags was het al bijna over. Ik heb geen last meer van bloedverlies of bruine afscheiding. Wel doet mijn buik nog best zeer. Ik krijg volgende week maandag nog een echo om te kijken of het schoon is van binnen. Ook moet ik elke dag even temperaturen of ik geen koorts heb.

Nu proberen alles een plaatsje te geven en te herstellen!!
Jij ook sterkte!

Groetjes van Patries.

hoi patje!

Bedankt voor je reactie! Jij ook heel veel sterkte! Bah wat is het een rotgevoel heh! Je hele toekomstbeeld ligt in één keer in duigen :((

sterkte!

liefs dametje

Hallo dametje,

Ik heb afgelopen zaterdag een spontane miskraam gehad, na een zwangerschap van 5.6 weken. Ik heb zaterdag en zondag heel veel gebloed en vandaag is het zo goed als over. Ik heb de hele zwangerschap buikpijn gehad, bij de miskraam had ik niet meer pijn dan wat ik al had (menstruatie gevoel) Misschien heb je er wat aan!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan