miskraam kwam spontaan op me werk eruit!

A

Anoniem

Guest
Hallo Chantie,en andere dames,
Ik kreeg donderdagavond 4 feb.op vrijdagochtend 5feb.ineens last van helder rood bloedverlies.ik heb toen vrijdagochtend eerst de huisarts gebeld assistente bel het ziekenhuis maar op. ik gedaan en kreeg een mannelijke gynaceloog aan de telefoon.geluisterd naar zijn advies kon ik s.avonds gewoon gaan werken.wel moest ik rekening als er stukken meekwamen met t bloeden en daarvan niet schrikken.Maar later op me werk ik zat op de toilet kwam het ineens eruit!Ja heel me broek onder en me slip.Gelukkig is er hulp gekomen en heb ik het ziekenhuis gebeld.Ik moets wachten tot maandagochtend 8 feb.want dan zou ik om 12.30uur me zuigcurretagebehandeling krijgen.maar eerst moest er om een 10.30 uur een vaginale echo worden gemaakt.Dit is dus maandag 8 feb.gedaan en door die echo was me zuigcurretage niet meer nodig.wel moet ik deze week rust houden en niet gaan werken.Nee zo''n miskraam wil ik niet meer mee maken.Het gene wat me kindje had moet worden is nu op me werk door de w.c.gespoeld.
groetjes s.

he meis, wat naar zeg, dit is niet leuk, miskraam is al niet leuk maar op je werk al helemala niet.

Sterkte en blijven praten

liefs mama van sharon

Wat naar om het op zo´n manier af te sluiten. Ik heb ook een miskraam gehad en ben echt een tijdje van de kaart geweest. Bij mij gebeurde het gelukkig thuis. Ik zou echt goed rust houden en kijken hoe het na een week gaat.
Veel sterkte
Peetje 24 (34,1)

Jeetje wat erg zeg !!
Zeker op die manier.. Ik wordt daar ook een beetje onzeker van, je leest het veel op internet over miskramen.
Ik wens je veel sterkte toe !

Ik ging je berichtje ook lezen omdat je dezelfde achternaam als mij hebt, erg toevallig want zo vaak komt hij niet voor !

Liefs Kimberley

Hallo,
Ik vind het ook wel raar dat de gyn je zomaar naar je werk stuurt. Het is geestelijk niet fijn om mee te maken, maar lichamelijk kan het ook behoorlijke krampen opleveren (spreek uit ervaring, 3x miskraam gehad) Bij mij zij de verloskundige iedere keer; denk eraan dat als je de deur uit wilt en gaat dat je dan schone kleding meeneemt, want er kan in 1 keer heel veel komen.
Dit is ook een keer bij mij gebeurt op de verjaardag van mijn zoontje. Ik liep de trap op en opeens liep het bloed langs mijn benen naar beneden, terwijl ik nog wel kraamverband in had. Echt heel veel in 1keer. Dat had ik niet verwacht, want de eerste twee keer had ik dit ook niet zo meegemaakt.

Hopelijk kun je je verdriet delen en verwerken en heb je over niet al te lange tijd een goede zwangerschap!
Liefs,
Kim

Hoi hoi,
Ik las al een tijdje mee op dit forum maar na het lezen van je verhaal heb ik me ingeschreven om te kunnen reageren. Wat is je verhaal namelijk herkenbaar voor mij! Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb 2 kindjes, 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Bij de 2e miskraam had ik eerder die week bloedverlies waar ik erg ongerust over was. Een echo laten maken en alles zag er goed uit. Wat een opluchting nadat ik zo in spanning had gezeten dat het weer mis zou gaan. De volgende dag gewoon gaan werken want het ging prima en doordat de echo goed was had ik eindelijk een wat rustiger gevoel.
Op mijn werk ging ik naar het toilet en toen ik wilde gaan zitten kon ik mijn ogen niet geloven... alles zat onder het bloed. En een paar tellen later viel het vruchtje eruit :-( Wat een verdriet weer en zo onverwachts dat ik er niet op gerekend had dat het de dag na een goede echo mis zou gaan.
En dan is het helemaal vreselijk als het op je werk gebeurd. Binnen de kortste keren weet iedereen ervan en heeft iedereen een mening... vreselijk vond ik dat. Gelukkig met de taxi naar huis gebracht en thuis verdrietig geweest samen met mijn man. Nu gelukkig 32 weken zwanger, maar het heeft lang geduurd voordat ik weer heb kunnen genieten van een zwangerschap. En ik heb het echt een plaatsje moeten geven dat ik het vruchtje door het toilet heb gespoeld. Maar ik was er met mijn gedachten niet bij om te bedenken wat ik er dan mee had willen doen. Maar naar diezelfde wc gaan op het werk blijft een moeilijk punt voor me.
Heel veel sterkte toegewenst en ik wens je alle goeds voor de toekomst!
Liefs, Scapa

ik heb er eigenlijk geen woorden voor, wat erg is dit. En ik snap ook wel dat je dit niet wilt horen. maar heb er echt even geen woorden voor. Zit nu alleen maar strak naar het beeldscherm te staren.
Ik wil jullie wel heeeel veel sterkte toewensen, en dat je heel snel van een goede zwangerschap mag genieten. Neem nu wel alle tijd die je nodig hebt, rust goed uit, andere kunnen ook jouw werkzaamheden uitvoeren. Denk eerst aan jezelf!
liefs, Chantie

Ten eerste sterkte met het verwerken van de miskraam.

Helaas weet ik ook wat het is...maar bij mij gebeurde het thuis.
Hoop voor je dat je het een plek kan geven, doe idd rustig aan, niet alleen voor je lichaam ook voor je geestelijke gestel.
En meid, hoe luguber het ook is dat het op de wc op je werk is gebeurd, sta er niet teveel bij stil dat je je kindje daar door de wc hebt gespoeld.

Knuffel randy

Terug
Bovenaan