miskraam/ medicijnen

A

Anoniem

Guest
hallo meiden even een vraag aan jullie ik heb nu twee miskraamen achter de rug, niet bepaald leuk,maar ik heb een vraag aan jullie, wie van jullie heeft last van migrane en heeft misschien medicijnen daar voor gebruikt, ik heb zomig geslikt, maar durf dat niet meer te doen, bij wie is de zwangerschap wel goed gegaan. die deze medicijnen wel heeft geslikt tijdens de eerste week van de zwangerschap want ik heb er maar 2 gehad, maar ben wel bang dat het daar door mis is gegaan. of zou ik gewoon enorme pech hebben gehad. ik weet het niet meer. bedankt alvast. liefs reseda

Reseda

wat zegt de bijsluiter en wat zegt je arts over het zwanger worden met deze medicijnen.
Zelf slik ik geen medicijnen, ook nooit gedaan voor het zwanger worden of tijdens het zwanger zijn. Ik heb echter wel drie miskramen gehad, maar ook twee gezonden kindjes.

Dus ik zou vragen aan je arts of je de medicijnen mag slikken, zo ja toch proberen zo min mogelijk er van te slikken en ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Heel veel zwangerschappen eindigen in een miskraam, haal je de eerste 4 weken dan eindigt nog altijd 10% in een miskraam.

Sterkte

Terug
Bovenaan