Miskraam na 16 weken

Hallo meiden,

Kloten als je alle verhalen leest. Ik ben pas geleden een kindje verloren, waarschijnlijk door een vruchtwater punctie. Alles ging helemaal perfect, maar na controle bleek dat het kindje vrijwel direct na de punctie is overleden. Het vervelende daarbij is dat je dus gewoon moet bevallen. 'Gelukkig' hebben ze me een medicijn laten gebruiken waardoor alles pijnloos en makkelijk ging, het alternatief was een infuus wat ik vreselijk vind (heb ik bij de vorige goede bevalling ook gehad). Weet je wat zo frustrerend is.. dat er mensen zijn die reageren dat het je eigen schuld is. Had je maar geen punctie moeten doen. Het risico was 0.3% dat wisten we, maar omdat alles zo perfect ging stel je je er niet op in dat het mis kan gaan. En dan sturen ze ook nog een brief vanuit het ziekenhuis om je te feliciteren met de goede uitslag...

Beste .....

Wat onzettend klote voor je. Ik kan ook bijna niet geloven dat mensen zo bot zijn om te zeggen dat het je eigen schuld is. Laat dat je vooral niet aanpraten!!!! Ik weet dat ik niks kan zeggen om je beter te laten voelen maar wil je in elk geval heel erg veel sterkte wensen.

Wat betreft het ziekenhuis. Het verbaast me niet eens. Van zo'n ziekenhuis moet je ook niks verwachten. Alles daat daar op de automatische piloot.

Ik hoop dat je wat steun kan vinden op het internet. Ik kan dat in elk geval wel. Ik kom ook vaak op het forum zwanger na miskraam. Je ziet heel veel verdrietige verhalen maar er zijn ook veel mensen die je daar kunnen steun en evt een antwoord hebben op je vragen.

Heel veel sterkte verder.

Groetjes Anne-Marie

ik kreeg zelfs na de geboorte/sterfte van mijn kinderen (22/23 weken) een rekening v/h ziekenhuis gericht a/d kids vanwege de obductie die we hebben laten verrichten na die tijd. Echt ongelooflijk dat je op zo,n manier nog weer geconfronteerd moet worden. Doet erg veel pijn. Zo zie je maar......er gaan hoop dingen mis.......helaas....
Veel kracht en sterkte voor de toekomst.
groetjes susan

Terug
Bovenaan