miskraam na 3 maanden

Hallo,
mijn vrouw is nu voor de derde maal sinds 3 maanden zwanger en weer lijkt het erop dat het een miskraam gaat worden. We zijn hier beiden erg verdrietig over, het kostte ons al zoveel tijd om zwanger te worden in de eerste plaats en nu schijnt het keer na keer na de derde maand los te laten. Heeft iemand hier ervaring mee en een antwoord waarom dit steeds weer gebeurd?
 
Ik heb natuurlijk geen idee waarom dat steeds gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat het steeds weer heel verdrietig voor jullie is. Soms is er een vrij simpele reden voor die met wat medicatie te verhelpen is. Een collega van mij bleek bijvoorbeeld zwangerschapssuiker te hebben waardoor ze steeds een miskraam kreeg. Met insulinespuiten ging het wel goed en ze hebben nu 2 kinderen.
Het enige advies dat ik jullie kan geven is, om er op aan te dringen bij de huisarts / verloskundige / gynaecoloog dat wordt uitgezocht wat de reden van de miskramen is. Drie miskramen is geen dom toeval meer, dus laten ze maar eens gaan zoeken dan. Daar zijn ze soms erg terughoudend mee, maar hou gewoon voet bij stuk.

Ik wens jullie heel veel sterkte en heel veel succes toe!

Lisa.
 
Ik vind dit heel erg vervelend voor jullie, het moet harstikke moeilijk voor jullie zijn.

Ik sluit me aan bij Lisa, als jullie nog niet bij de gyneacoloog in behandeling zijn dan kunnen jullie echt het best een verwijzing vragen. Dan kunnen ze in ieder geval onderzoeken waar het aan ligt en er iets aan doen zodat jullie dit hopelijk een vierde keer bespaart blijft.

groetjes, Jane
 
Allereerst: veel sterkte gewenst! En ik zou het inderdaad beslist laten onderzoeken, 3 miskramen is niet normaal. Hopelijk kunnen ze snel vinden waar het door komt en het goed oplossen. Succes!
 
ik heb hetzelfde meegemaakt...ook steeds met 10 tot 12 weken.de gyn. die mij hielp in het ziekenhuis stelde voor om bloedonderzoeken te laten doen...omdat mijn stollings factor te hoog kon zijn en daardoor kreeg ik propjes bloed in de placenta en kreeg het"babytje"te dik bloed binnen wat niet door zijn/haar vaatjes heen paste en dus afstierf.
ik heb dat onderzoeks formulier wel mee naar huis gekregen maar het is niet meer nodig geweest om me te laten onderzieken ( ik ben nu 37 weken zwanger vandaar)

we zijn er dus nooit achter gekomen maar de gyn en verloskundige waren het er over eens dat je niet zomaar 3 x "pech"kan hebben...we weten dus ook niet waarom nu alles wel goed gaat

ik hoop voor jullie dat het gewoon pech is geweest dan is wer tenmiste nog hoop wand er zijn genoegoorzaken waar niets aan te doen is(als het aan mijn stolling had gelegen waren daar geen medicijen voor geweest)

veel sterkte met misschien weer een tegenslag ... en hopenlijk geven jullie de moed niet op...

heeel veel sterkte samen

chariska
 
Ik wil jullie veel sterkte wensen....kan niet echt een oplossing bedenken voor jullie maar weet dat bij mijn moeder alle "jongetjes" afstierven....deze waren niet sterk genoeg.
weten jullie misschien wat het was?
Dat zou misschien ook voor jullie kunnen gelden.
 
Terug
Bovenaan