Miskraam na 6 weken :(

Hallo,

Ik was nog maar net bij dit forum, vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger en dan....

Afgelopen nacht heb ik een miskraam gehad. Ik had hevig bloedverlies en ben vannacht het vruchtje verloren. Heb vanochtend meteen de vk gebeld en zij heeft de gyn gebeld en kon meteen terecht voor een echo.
helaas geen normale echo maar een inwendige echo, en helaas was er geen vruchtje meer zichtbaar.. Er was alleen nog slijm te zien...
Over een week a 2 weken moet ik weer heen voor nog een echo om te kijken of echt alles uit mijn baarmoeder verdwenen is, waarschijnlijk is dit nu al het geval maar ze wil het dan kunnen uitsluiten.

Voel me dus nu ontzettend kl*te..   Doe niks anders dan huilen, moet het zien om te verwerken maar word moeilijk..
Leek me zo mooi om samen met mijn zusje zwanger te zijn, maar helaas...

Liefs Maike Sanne

Hoi Maaike Sanne,
Wat rot voor je meid! Er zijn gewoon geen andere woorden voor. Ik weet dat het erg moeilijk is. Maar blijf er over praten en dan zul je het over een tijdje een plaatsje kunnen geven. Heel veel sterkte voor jullie allebei!
Veel liefs Lucielle

heey,

ik las vanochtend je verontrustende berichtje van gisterenavond. het heeft me de hele ochtend bezig gehouden. nu ik even tijd had om de pc aan te zetten, dacht ik: even kijken hoe het af is gelopen.
nu lees ik dat je een miskraam hebt gehad vanacht.....kippevel kreeg bij het lezen van dit bericht.
iets waar we allemaal bang voor zijn is jou overkomen. en nu is je zus ook nog zwanger...
meis ik vind het echt sneu voor jullie.

ik hoop dat je het een plekje kunt geven, en wens jullie veel goeds te in de toekomst.

gr. mama van elmar

Terug
Bovenaan