Miskraam na 8 weken

Hallo allemaal,

Ik ben 2 weken geleden een miskraam gehad, en heb nog steeds veel buikpijn en bloedverlies. Ben er ook heel erg verdrietig over en week niet goed hoe ik er mee om moet gaan, ik heb wel vriendinnen om ermee over te praten, maar zei hebben niet zoiets meegemaakkt en dan is t toch anders/lastiger praten, iemand anders die dit ook zo ervaart..?

Groetjes

ik heb precies hetzelfde! ik heb in november een miskraam gehad na 9,5 weken zwangerschap, en neiamnd begrijpt echt hoe je je voelt. en als je er te lang over doorgaat irriteerd dat de mensen om je heen, niet leuk! ik ben er nu nog steeds erg emotioneel over, maar kan hiermee nergens mijn ei over kwijt. we zijn nu weer aan het proberen om zwanger te worden en elke keer als ik weeer een negatieve test in mijn handen heb moet ik huilen en denk ik terug aan het kindje dat ik he b verloren, ik denk dat we de miskraam pas een beetje een plaatsje kunnen geven wanneer we een volgende zwangerschap in gaan en die wel goed gaat. ik hoop dat je je snel wat beter voelt, maar ik vindt dat we altijd aan ons verloren kindje moeten mogen blijven denken, en dan praten we gewoon met de meiden op dit forum, die begrijpen tenminste wat we doormaken!

sterkte!

xxx en veel liefs Jolanda

Hey Yolanda,

Ja precies, even erover praten is oke, maar te lang kan niet nee. Ik ben ook zo verdrietig als t op tv over zwanger zijn gaat, of die stomme reclame van clear blue, heel stom allemaal. Maar dat soort kleine dingetjes allemaal. En nu is een goeie vriendin van mij over ongeveer een maand uitgerekend, Ik ben super blij voor haar, maar zal het heel moeilijk vinden om langs te gaan. Ik denk ook zo vaak aan de baby die we verloren hebben, en of over hoe ik er over een paar maanden bij had gelopen, als het wel goed was gegaan. Niet goed om steeds aan te denken, maar dat gebeurt gewoon. En inderdaad wat je zegt, gewoon op het forum blijven praten!

Sterkte

Xxx yoann

Ik heb half/eind januari een miskraam gehad, was 10 wkn zwanger, kindje bleek toen 5 wkn groot te zijn.
Het is voor anderen moeilijk te bgrijpen hoe je je voelt.
Op de dag dat we het de andere zouden vertellen dat we zwanger waren, was ik heel down, me vriend snapte dit niet, hij was alweer bezig in zn gedachten met de vlgd.
Je moet evengoed gewoon erover praten, hoor!
Heb ik ook gedaan! Lucht evengoed op.
Ik heb het nu een plaatsje kunnen geven, maar ben er evengoed door veranderd, vind ik zelf.

Dat ik de miskraam heb gehad, heb ik vaak het muziek van Nick en Simon aan gezet, hier word ik blij van, het beurt me op! (mischien een idee)
Veel sterkte meis!
We weten wat je meemaakt, je kan op dit forum erover praten.
Liefs Jan

Ik heb half/eind januari een miskraam gehad, was 10 wkn zwanger, kindje bleek toen 5 wkn groot te zijn.
Het is voor anderen moeilijk te bgrijpen hoe je je voelt.
Op de dag dat we het de andere zouden vertellen dat we zwanger waren, was ik heel down, me vriend snapte dit niet, hij was alweer bezig in zn gedachten met de vlgd.
Je moet evengoed gewoon erover praten, hoor!
Heb ik ook gedaan! Lucht evengoed op.
Ik heb het nu een plaatsje kunnen geven, maar ben er evengoed door veranderd, vind ik zelf.

Dat ik de miskraam heb gehad, heb ik vaak het muziek van Nick en Simon aan gezet, hier word ik blij van, het beurt me op! (mischien een idee)
Veel sterkte meis!
We weten wat je meemaakt, je kan op dit forum erover praten.
Liefs Jan

Hoi Jan.

Ja ik praat wel, maar dat kan niet altijd en met iedereen. Heb wel een man waarmee ik fijn kan praten en die het begrijpt en zelf ook erg verdrietig is. Ik zelf heb het nog geen plekje kunnen geven.

Dankjewel

En ook sterkte!

Groetjes Yoann

Terug
Bovenaan