Miskraam na 9 weken?? Help!

Hallo,
ik vroeg mij af of meer vrouwen hier ervaring mee hebben of die mij kunnen helpen.
Op 1 juni heb ik mijn laatste menstruatie gehad. De maand daarna was ik niet ongesteld geworden. Na enkele testen, met minimaal 3 dagen ertussen, bleef de uitslag negatief. Mijn huisarts zei dat dat zou kunnen komen door de zware antibiotica die ik had gehad in juni voor een parasiet.
Ik ben toen ook gewoon weer verder gegaan met de pil, aangezien volgens de dokter ik niet zwanger zou zijn. (door die neg. testen) Ik heb vanaf deze tijd verder geen testen gedaan. Ik vertrouwde mn dokter erop dat ik niet zwanger zou zijn.
Wel had ik in deze tijd wat zwangerschapsverschijnselen. (gespannen grotere borsten, moeheid, duizelig...) hierdoor speelde het wel in mijn hoofd, maar wou het afwachten tot ik klaar was met deze strip.
Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag hevige enrstige bloedingen terwijl ik nog met mn strip bezig ben en dus niet ongesteld moest worden.
Gister werd het steeds erger, en de pijn/kramp kwam steeds meer in vlagen. (weeen??) Uiteindelijk kwam er iets uit, het lijkt een grote bloedprop/stolsel. Ik kan er niks aan zien van wat ik denk dat het de vrucht of iets zou kunnen zijn. Ik zou niet weten hoe dat dan eruit zou moeten zien.
Wie kan me helpen, heb ik nou een miskraam gehad?
Ik heb vanochtend de huisarts gesproken en die zei hoogstwaarschijnlijk van wel. Maar zonder mij of de vrucht (of wat het ook is) te hebben gezien.
Ik heb nu nog bloedverlies (wel in iets midnere mate) en lichte krampen.
Ik heb waarvan ik denk dat het de vrucht is, wel bewaart, en zou het graag een plekje willen geven.
Maar ik weet dus niet zeker of het nou een miskraam is.
Mijn gevoel zegt van wel, maar het zou misschien raar zijn dat als het niet zo is, dat ik iets"begraaf" wat geen kindje blijtk te zijn.
Ik vind het erg moeilijk. Ik vroeg me af of iemand misschien soort iets gelijks heeft meegemaakt of misschien mij zou kunnen helpen.
Als ik zwanger was, dan zou ik nu 9 weken zijn geweest. Maar wanneer het dan is gestorven, weet ik niet. En kan je ook niet achter komen las ik op internet?..
Wat is jullie mening hierover??? Ik ben erg benieuwd. Ik ben zelf zo in de war. Misschien ontken ik het, terwijl ik weet dat het wel een miskraam is. Ik weet het niet...
Help!...
D.

Huisarts kan aan zo'n prop meestal ook niks meer zien en als je een menstruatie overgeslagen hebt kan je baarmoederslijmvlies extra zijn opgebouwd en dat het met stukken naar buiten komt.(dit is bij mij elke menstruatie zo) De kwaaltjes hoeven ook geen zwangerschapskwaaltjes te zijn, maar je hormonen die in war zijn geweest. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en dan is het al 1,3 centimeter groot. Toen ik mijn miskraam met 9 weken kreeg (een tweeling) waren er heel duidelijk vruchtjes te zien. (leken op flinke bonen). Ik zou in ieder geval wel vragen of de ha je door kan sturen om te zien of je baarmoeder schoon is. Die kunnen ook wel zien of je wel of niet zwanger bent geweest waarschijnlijk. Maar als je voelt dat je het vruchtje moet begraven moet je dat gewoon doen.
In ieder geval heel veel sterkte.

Vervelend voor jou

Het is wel zo als het een vrucht van 9wk maar eerder is gestorven dan ziet het als een bloedprop ,maar ik advieseer jou om toch naar het ziekenhuis te gaan .
Daar kunnen ze je best helpen ,wacht er niet mee!

sterkte

Ik zou vragen of de huisarts het vruchtje kan en wilt onderzoeken en als hij dat niet wilt waar je dan moet wezen in het ziekenhuis...

Volgens mij heb je gewoon alle rechten op je antwoorden!!

Hoi Deborah,

Je kunt ook zelf een afspraak maken in het ziekenhuis met een gynaecoloog tegenwoordig.
Die kan je wel helpen en inderdaad kijken via echo of je zwanger bent geweest.
Ik heb een miskraam met 10 weken gehad en het kindje was met 8 weken en 1 dag gestorven en ik zag wel duidelijk een mini-mensje in een bloedprop.
Ik had een echo bij mijn verloskundige omdat ik zo heftig bloed verloor vandaar dat ik "meer" wist.
Oorzaak?kom je niet achter bij z'on vroeg termijn.
Heel veel sterkte!

Liefs Pupke
38 weken zwanger;)

p.s.geef de moed niet op jou tijd komt nog!

Terug
Bovenaan