miskraam na icsi behandeling

Hey meiden ik heb vorig jaar met kerst een miskraam gehad. Dit na een icsi behandeling waarbij 2 embryo's terug geplaatst zijn. Op de testdatum was de test positief maar ik verloor ook al bloed. Die week erop nog een keer getest en die was negatief. Op het moment moet ik alleen nog niet denken aan een volgende behandeling. En ben ik vandaag weer aan de pil begonnen. Hoe staan jullie hier tegenover? Liefs marielle

Beste Marielle,

Wat een teleurstelling! Vervelend he! Maar dan je vraag. Ik ben bezig om op de natuurlijk wijze zwanger te worden, dus kan mijzelf niet helemaal met jouw situatie vergelijken.

Daarentegen kan ik na mijn curettage van een paar weken geleden niet wachten om het opnieuw te gaan proberen.

Ben benieuwd niet hoe anderen hierin zitten?

Hey meid, ja het is een heel naar gevoel. Wetend wel dat m'n lichaam het niet voor niks afgestoten heeft. Maar ongeacht of je nu op de natuurlijke manier zwanger wordt of niet. Geestelijk krijg je wel een klap te verwerken. En ikzelf moet hiervoor wel een plekje zien te vinden. Een ander kan dit niet voor je doen. Heel veel succes meissie, ik hoop voor jullie dat er een mooi gezond wondertje mag ontstaan. En bovenal een gezonde zwangerschap. Succes en liefs marielle

Terug
Bovenaan