Miskraam nu zwanger welke dag rekenen???

<p>Hoi hoi, </p><p>We hebben een miskraam gehad en nu al weer zwanger. Nu is mijn vraag vanaf welke dag zou de verloskundige rekenen de 1e dag dat bijna alles kwam (was ook 1e dag helder bloed) of de laatste dag dat je schoon ben?  Want dit scheel een dag of 4 a5 bij mij </p><p>Ben best wel nieuwsgierig hoe ver ik nu zou zijn.</p>

Hi, 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat heb ik ook gehad. Ik wist ook wanneer mijn ovulatie was en moest toch de eerste dag van mijn ‘menstruatie’ aangeven. Dat wist ik dus niet zeker en heb gewoon de eerste dag van een miskraam genoemd. Het had eigenlijk niet veel zin, want nadat ze het vruchtje had gemeten, had ze mijn uitgerekende datum en dus aantal weten zwanger aangepast. 4 dagen eerder, dan mijn berekening ?

Als het goed is gaan ze uit van de eerste dag dat je miskraam goed op gang is gekomen. Maar er kan natuurlijk een paar dagen verschil in zitten..
Groetjes Siska

Hoihoi, 
bij mij zijn ze uitgegaan van de dag waarop ik het vruchtje ben verloren, 31-05. Dan zou ik nu 12.6 zijn. 
Volgens de termijnecho ben ik nu 13.4 en dat houden we ook aan. Voor de eerste weken geeft het vooral een indicatie?
gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je al het goeds

Dank jullie wel had namelijk de 1e dag dat bijna alles kwam maar aantal dagen later kwam het laatste kleine stukje (was namelijk al bij verloskundige geweest)  
Neem aan dat als je normaal cyclus heb je ook  of wel is iets minder ver kan zijn dan dat je denkt.  Ik weet ook niet hoe mijn cyclus is aangezien ik na het stoppen van de pil 1x een eigen menstruatie heb gehad dana zwanger wat miskraam werd en nu weer gelijk zwanger

Bij mij is er geteld vanaf de ovulatie en dan 2 weken ervoor. Die datum blijkt nu na verschillende echo's helemaal te kloppen ?

Gefeliciteerd trouwens!!

Ik weet niet wanneer mijn ovulatie was heb wel getest maar waren allemaal negatief. En had een test van clearblue gister en die gaf aan dat ik 4-5 Weken zou zijn als ik vanaf 1e dag miskraam reken dan zou het gister 5 weken zijn geweestDank je wel

Terug
Bovenaan