Miskraam nummer 4

Hoi meiden..

Ik kom van het September2009 forum en het onderwerp zegt het al. Ik voel me in en in triest. Vannacht heb ik het vruchtje verloren. Hoewel ik wel al wist dat het niet goed zou komen door het steeds maar vloeien, maar toch wel goede echo's, komt het nog ongelofelijk hard aan.

Is het ons dan echt niet gegund..??

Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder volledig schoon is. Dan gaan we verdere afspraken maken voor onderzoeken. Dit is de 4e miskraam al..

Hopelijk mag ik me snel weer aansluiten bij de 2009 mamas..

Liefs Bibi

............echt vreselijk naar. Zit met een brok in mijn keel...........
Wat een pech Bibi. Ik hoop dat je ook dit verlies weer een plekje kunt geven. Sommigen hebben ook wel wat meer pech dan een ander hé. Niet eerlijk.
Ik duim voor je, dat je weer snel zwanger bent, mét goed afloop!

Groetjes.

hoi kimbari

ik weet hoe je je voelt heb vandaag te horen gekregen dat
mijn zwangerschap ook in een miskraam zal eindigen voor mij is dit de 6e
het is echt ongelofelijk balen vooral omdat je echo's toch goed waren
ik wens je erg veel sterkt om dit te verwerken en het een plekje te geven
ook al is dat moeilijk

groetjes radeloos37

Kimarbi en radeloos,heel veel sterkte met het verwerken van jullie miskraam. Voor de een al de 4e en voor de ander de 6e, ik heb het met jullie te doen.
Ik weet wat jullie doormaken, ik heb nl vorige week ook een mk gehad, voor mij is het weliswaar de 1e maar ook een verlies.

Sterkte an1974

jeetje meiden,

wat een verhalen zeg. ik zit op dit moment te wachten op mijn miskraam. kreeg vorige week te horen dat het niet goed was en moet nu 2 weken wacchten, anders naar het ziekenhuis voor een curretage.

het valt me allemaal erg zwaar en dat bij de eerste miskraam. als ik de rest zo lees dan mag ik niets zeggen. jeetje.

allemaal heel veel sterkte met dit verlies.

liefs Christy

Terug
Bovenaan