miskraam nummer 6

A

Anoniem

Guest
hallo

ik heb hier al eerder geschreven maar dacht maak een nieuwe topic
vandaag terug naar het ziekenhuis geweest naar een week afwachten
vorige week was er geen hartslagje te zien en we hoopten dat er deze week wel
een hartje te zien zou zijn maaar helaas was dat weer niet zo
donderdag krijg ik een curratage dit is nu al de 6e miskraam achter elkaar we gaan nu onderzoeken doen chromosomen onderzoek stollingsonderzoek ik ga het nu eerst allemaal van me afzetten het hele zwanger worden ben er zo verdrietig van
ik wens iedereen hier op dit forum heel erg veel succes om zwanger te worden
en te blijven

groetjes radeloos37

Lieve radeloos,
Wat ontzettend balen zeg, 6 keer! Ik heb zelf afgelopen jaar 2 miskramen achter elkaar gehad, met maar een paar maanden ertussen. Maar ja, ik ben 39 dus die kans is bij mij groter. 6 keer is echter wel heel veel, ik heb pas met iemand gesproken die was dat ook overkomen, zij had een bepaalde afwijking, ze konden er niets aan doen, maar met gewoon door proberen heeft ze uiteindelijk toch twee kindjes op de wereld gezet. Ze heeft wel veel geduld en doorzettingsvermogen moeten hebben. Geef dus niet op hoor! Verder zijn er inderdaad veel mogelijke oorzaken, waar ze ook wel wat aan kunnen doen. Laat lekker die onderzoeken doen en wacht dan af. Niet opgeven hoor, en als je 37 bent zoals je "naam" doet vermoeden, niet te lang wachten.
Heel veel sterkte meid,
Alexx

Lieve radeloos,

Wat verschrikkelijk zeg voor je. Heb er geen woorden voor. Wil je alleen heel veel sterkte wensen!!!!

Knuffel van Tinkerbell

Beste radeloos,

Jeetje toch weer een miskraam? Je was er al zoooo bang voor.
Heb je eigenlijk al kinderen, of ben je al langer zwanger geweest?
Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie erachter kunnen komen waarom je steeds een miskraam hebt.

Liefs, ris

hallo

bedanktvoor jullie recties
we hebben al wel 2 dochters daarom is het zo moeilijk
te begrijpen waarom het niet lukt het kan haast niet aan de chromosomen
liggen zegt de gyneceloog omdat we al twee gezonde kinderen hebben
misschien ligt het aan de stolling maar dat moeten we dus afwachten als dat zo is zijn er geloof ik wel medicijnen voor maar het lijkt me het beste om alles nu even van me af te proberen te zetten het afgelopen jaar ben ik alleen bezig geweest met zwanger worden en de afloop weten jullie even een time out

groetjes radeloos

Wat een verschrikkelijk bericht. Ik weet onze teleurstelling nog na 1 miskraam. Ik kan denk ik niet bevatten hoe het dan moet voelen na 6.
Ik wens je alle sterkte toe.

Terug
Bovenaan