miskraam of brute pech?

gisteren is het compleet fout gegaan. ik ben nog zo wazig en toch wil ik het vertellen. ik heb gisteren een spoedoperatie ondergaan, ik was 6 weken zwanger en ik kreeg veel buikpijn links onder. ze dachten dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was , maar het bleek dat er een cyste gesprongen was die aan mijn eileider zat. dit heeft de zwangerschap gelijk afgebroken.weg droom,weg kindje.dit is mijn 3e miskraam al we hebben wel 2 kindjes, maar dat staat er even los van nu. ik zat al in een soort rouwproces want mijn zus heeft net vorige maand haar 2e miskraam gehad. ik heb het idee dat ik er nu even niet meer uitkom.zal ik er dan nu toch maar een punt achter zetten en het laten rusten? waarschijnlijk wel he? Ach we zien wel ik ga nu maar eerst eens dit verwerken.soms zou je het liefst achter een hele dikke boom willen zitten en daar pas van achter willen komen als alles weer zonnig eruit ziet
groetjes gerby

Hierbij wil i je heel veel sterkte wensen. ik kan niet anders zeggen dan dat je moet proberen de tijd te nemen om ook dit verlies weer een plekje te geven. Het kost tijd, veel tijd, maar dat zul je wel weten. En misschien zit je op zulke reacties ook helemaal niet te wachten . Ik heb zelf mijn kindje in de 18de week verloren, en wil die dikke boom van jou ook nog weleens graag opzoeken en wachten op de zon. Maar je moet door, zeker als je al kindjes op de vloer hebt. Sterkte!!!
Anne

Lieve Gerby
Zeker als een mooie droom ineens bruut word verstoord door, zo ´n klap heb je even tijd nodig voor je zo ´n zware beslissing neemt.
Je lijf zit vol hormonen die je beeld nog eens extra vertroebelen.
neem alle tijd om dit te verwerken, een operatie is ook niet niks.
geef je lijf de tijd om te herstellen
Neem een stapje terug en ga dan je gevoelens nog eens peilen.

laat je niet ontmoedigen, hoor
sterkte ,Jeanette

lieve mensen die mij een berichtje stuurden. met tranen in mij ogen heb ik jullie reacties gelezen.ik heb dit nog nooit eerder gedaan, geschreven via zo'n forum, maar wat heerlijk een hart onder de riem te krijgen van iemand vreemd. ik kon niet slapen, dus ik dacht ik kijk even.iedereen die ook een ellendige tijd heeft of gehad heeft, allemaal een dikke knuffel

Terug
Bovenaan