Miskraam of niet…?

<p>Vandaag 1 dag na nod en mijn testen blijven licht. Loopt niet op maar ook niet af en de cb gaf vandaag ook 1-2 weken aan. <br /><br />Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik lees vooral dat wanneer de testen niet oplopen de kans groot is dat het mis loopt en een miskraam word? <br /><br /></p><p></p>

Ik heb dat anderhalf jaar geleden gehad. Ik testte om de dag en de testen liepen niet op. Uiteindelijk met 5.5 week een miskraam gehad. Misschien dat het al veel eerder gestopt was maar dat weet ik niet omdat ze pas bij 8 weken een echo doen. Succes en sterkte deze spannende dagen.

Ik zou verschillende goedkope testen kopen kruidvat 2 v 5 of sensitest en daarmee vergelijken om.de 2 a 3 dagen .vind ik beter dan clearblue digtale testen en goedkoper. En de bloedtest bij huisarts natuurlijk. Daaraan konden ze bij een vriendin van mij zien dat het niet goed zat enkele dagen na nod

Ik heb dit ook. Gisteren nod en clearblue digital gaf hetzelfde aan als bij jou. Voor nod 3 licht positieve action early testen gehad. Vanmorgen een negatieve action early test. Dus ik ga uit van een vroege miskraam en een naderende ongesteldheid.

Terug
Bovenaan