MISKRAAM OF NIET?! HELP

<p>hoi, Dames kan iemand mij alsjeblieft helpen!!</p><p>ik ging 5 oktober dus langs de vk en ze zag dus wel een vruchtzakje, maar er was niet duidelijk of er iets in zat.. Ze ging uit van een of hele prille zwangerschap of dat ik al een hele vroege miskraam had gehad, maar niks is dus zeker. Als je kijkt naar mijn laatste menstruatie moet ik ongeveer 7 weken zwanger zijn nu, maar als je naar de test kijkt die ik gedaan had ben ik nu pas 5 weekjes zwanger.. Het is zo verwarrend. Ik heb over 2 weken weer een afspraak gekregen, maar ik ben dus echt benieuwd wat het wordt.. want 2 weken duurt ook wel weer erg lang.. Dacht ik dat het zeker zou zijn moet ik nou weer 2 hele weken erop wachten.. Ik vermoed dat ik een miskraam heb omdat ik nog steeds bloedingen heb sinds 2 oktober.. Het zijn echt maar een paar druppels maar de ene keer is het roze en de andere keernis hel helderrood. Ik heb op youtube filmpjes bekeken en het kwam nogal overeen met mijn sitautie. Zijn er nog andere die dit gehad hebben en hoe verliep het? </p><p> </p>
 
Hee, wat klote zeg :( Ik heb het helaas begin aug ook gehad. Eerste echo op 7 weken en toen ook alleen een vruchtzakje te zien. Het leek meer op 5 weken maar ik wist eigenlijk wel dat het 7 moest zijn. Ik mocht een week later terug voor controle en toen nog steeds hetzelfde beeld. Ik moest dus uit gaan van een miskraam, rond 8 weken is toen het vruchtzakje er uit gekomen met een paar dagen bloedingen. Het wachten is zo rot, sterkte deze periode! En hopelijk komt het toch goed ? 
 
Ik heb hetzelfde gehad, maar wel met goede afloop. 1e echo dacht de verloskundige dat ik 6 of 7 weken zou zijn (had maar 1 menstruatie gehad na de geboorte van mn 1e). 
Zij ging uit van een miskraam, maar een week later een kloppend hartje en nu kruipt er een gezonde baby door mn huis.  
Succes met wachten! Ik hoop het beste voor je. 
 
 
Het kan natuurlijk ook zijn dat je een late eisprong hebt gehad. Die van mij is gemiddeld op dag 20 en soms zelfs dag 22. Dus ik heb er deze zwangerschap gelijk een week afgetrokken. Als dit bij jou ook het geval is dan zou het kloppen dat je nog niet veel kan zien. 
Het bloeden is wel spannend, dat kan inderdaad een miskraam zijn, jammer genoeg kan je alleen maar afwachten nu...Sterkte en succes!
 
 
 
Hoi, wat naar voor je zeg, die onzekerheid is echt killing. Hier een positief verhaal, hopelijk helpt het je. Ik zou bij de eerste echo ook 7 weken zijn, maar na veel pijn en moeite zoeken in het vruchtzakje zag ze toch een vruchtje van ongeveer 5.5 weken. Dus kon twee kanten op. Week later zat er een boontje met kloppend hartje! De vk legde uit dat sommige vruchtjes heel lang doen over de innesteling. Ik wist precies wanneer de eisprong geweest was, dus late eisprong was niet aan de orde. Ik ga voor je duimen dat het ook zo bij jou is! Het bloedverlies maakt het wel extra spannend zeg. Sterkte
 
nou 6 september had ik wat bloedverlies voor 1 dagje dus ik ging ervan uit dat dat een innestelingsbloed was. Rond 19september een test gedaan omdat ik die hele week niet ongesteld was geweest van de 13e tot 19e en er kwamen dus 2 heleee lichte streepjes op. Toen ik dit zag dacht ik streepjes zijn duidelijk, maar toch wilde ik nog een bevestiging en die kreeg ik met de clearblue op 23 met 2-3 weken. 2oktober kreeg ik dus weer bloedingen zou je denken dat dit een late eisprong is? Ik kan het zo moeilijk vast stellen want door de borstvoeding die ik geef is mijn cyclus ook nog eens onregelmatig..
 
Terug
Bovenaan