<p>hoi, Dames kan iemand mij alsjeblieft helpen!!</p><p>ik ging 5 oktober dus langs de vk en ze zag dus wel een vruchtzakje, maar er was niet duidelijk of er iets in zat.. Ze ging uit van een of hele prille zwangerschap of dat ik al een hele vroege miskraam had gehad, maar niks is dus zeker. Als je kijkt naar mijn laatste menstruatie moet ik ongeveer 7 weken zwanger zijn nu, maar als je naar de test kijkt die ik gedaan had ben ik nu pas 5 weekjes zwanger.. Het is zo verwarrend. Ik heb over 2 weken weer een afspraak gekregen, maar ik ben dus echt benieuwd wat het wordt.. want 2 weken duurt ook wel weer erg lang.. Dacht ik dat het zeker zou zijn moet ik nou weer 2 hele weken erop wachten.. Ik vermoed dat ik een miskraam heb omdat ik nog steeds bloedingen heb sinds 2 oktober.. Het zijn echt maar een paar druppels maar de ene keer is het roze en de andere keernis hel helderrood. Ik heb op youtube filmpjes bekeken en het kwam nogal overeen met mijn sitautie. Zijn er nog andere die dit gehad hebben en hoe verliep het? </p><p> </p>