Miskraam of niet.. (let op foto)

<p>Hallo...</p><p>Ik was vorig week 9 weken en 3 dagen zwanger, helaas heb ik even gebloedt en daarbij kwam een stolsel eruit</p><p>Zie foto: https://afbeelding.im/fSjKCDDW</p><p>Is dit nu het vruchtje ? Want ik maak me echt zorgen...</p><p>Dankje</p>
 
Als je je zorgen maakt dan kun je beter even de vk bellen en vragen om een echo ;) Zou ik wel doen in ieder geval!
Het is indd een flink stolsel. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en bij mij was het vruchtzakje een beetje wit als je het afspoelt. Net een klein ballonnetje. Een stolsel blijft rood. Weet niet of je er iets mee hebt gedaan, maar een stolsel kun je ook uit elkaar trekken het vruchtzakje is was stugger. (Sorry beetje vies verhaal) ik was zo nieuwsgierig en heb dat toen dus wel gedaan ??
Maar ik zou ik jouw geval even de vk bellen voor een echo! 
Sterkte ermee! ❤️
 
Vind ik lastig te zeggen, zelf heb ik een miskraam gehad opgewekt met medicatie en dat zag er heel anders uit. Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met je verloskundige, deze zijn voor dit soort gevallen gewoon te bereiken in het weekend. Pas met een echo weet je meer, heb je er al 1 gehad?
Heel veel succes ❤️
 
Ik heb een echo gehad toen ik 8 weken en 2 dagen was. Daar zagen we een hele kleine met een goed kloppend hartje. Het vreemde van alles is dat ik geen buikpijn heb gehad en maar even heb gebloed.
Ik ga morgen de verloskundige bellen om een echo te maken
Dankjewel voor jullie reacties.
 
Sowieso direct verloskundige bellen. Hebben ze niet een noodnummer? Ik mocht in soortgelijke gevallen in ieder geval altijd bellen. Het kan heel geruststellend zijn. 
Het lijkt enkel op stolsel. Ik heb met 9 weken een miskraam gehad en daar zat veel meer weefsel tussen. Dus niet vergelijkbaar. 
Sterkte met deze onzekerheid. Hopelijk loopt het gewoon goed af
 
Ik kan geen foto zien, maar ik heb met 9 weken ook gebloed met stolsels. Ik ben inmiddels 14 weken, dus het hoeft niet perse iets te betekenen. Sterkte en ik hoop dat de kleine er gewoon nog zit zoals het hoort!
 
Terug
Bovenaan