Miskraam of niet

<p>Help</p><p>6 weken zwanger </p><p>Gister had ik heel veel moeite met poepen dus behoorlijk lopen persen </p><p>Sindsdien verlies ik bloed niet rood echt alleen maar bruin heb geen pijn in me buik</p><p>Nog steeds enorme pijnlijke borsten en nog steeds hang ik elke ochtend boven de wc pot </p><p>Ben ik een miskraam aan het krijgen? Ben best bang verlies ook alleen maar bloed na het plassen voor de rest niks of nauwelijks </p>

Bloedverlies tijdens de zwangerschap kan voorkomen en betekent niet altijd gelijk een miskraam. Bruin bloed is vaak oud bloed.. het kan niks zijn maar het kan ook een miskraam worden. Kwestie van afwachten hoe vervelend dat ook is. 

Hoe weet je of dat bloed uit je baarmoeder komt dan? Ook ik heb bloed verloren maar geen idee waar dat weg kwam hoor. Dat kan je toch niet zien vanaf de buitenkant ?

Het komt echt wel uit de voorkant en niet de achterkant dus dan als je dan ziet denk je gelijk foute boel maar zeg ik heb geen pijn niks aan me buik zwangerschap symptomen zijn er nog steeds en hevig dus ja 

Door het persen kunnen ook simpelweg wat bloedvaatjes aan de voorkant gescheurd zijn. Het is tijdens een zwangerschap nou eenmaal heel gevoelig daar. Ook na de seks kan het vaker gebeuren. Heb het zelf ook regelmatig gehad, ook alleen bloed met afvegen, verder weinig, vanaf week 8 t/m 20. Heel soms een klein stolseltje. Er is geen oorzaak gevonden, maar inmiddels 24 weken zwanger en alles gaat zoals het hoort.
Een miskraam gaat meestal gepaard met pijn/krampen etc.
Hoe dan ook, als je er niet gerust op bent, bel je verloskundige, daar zijn ze voor:)
Veel succes! En...gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nou die verloskundige van mij laat me gewoon 2 week wachten hoor. Morgen eindelijk dan een echo. Benieuwd wat ze gaat zeggen dat ik dat wachten niet zo tof vond 

Terug
Bovenaan